HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Lőszer és babkonzerv a sporttáskában 1.

2006.10.25. 16:58 Morgó Medve

Nemrégiben utaltam rá, hogy volt néhány konfliktusom a sereggel mikor átmenetileg 11 hónapig tevékenyen is részt vehettem hazám megvédésében. Soha nem tudtam meg mitől ez a fene nagy megtiszteltetés. Mikor elkezdtem az egyetemet 15-en voltunk a tankörben, 5-en matek miatt évismétlők, a maradék 10-ből nagyjából a fele volt katona, fele nem. Évekig nézegettem azokat akik nem voltak, próbáltam rájönni az okára de nem sikerült. Na mindegy, legalább nem fizettem katonaadót, nem kellett Honvédelmi oktatás-ra járnom és a lányok megérezték, hogy keményebb gyerek vagyok mint akik nem voltak.:)

Amiért "tollat" ragadtam az az, hogy akkor is utaltam rá, hogy már fél éve is volt tán, hogy katona voltam amikor egy tavaszi délután ellopták a teljes felszerelésemet, kivéve a géppisztolyt ami a nyakamban volt és ráadásul nem is az enyém volt. Természetesen tárakkal együtt. Nem lopták el a gázálarcomat sem mert az is a nyakamban lógott. Megmaradt az éjjeliszekrényem és az ágyam is mert egyik sem volt velem. Többit mindent azt hiszem.

A dolog úgy adódott, hogy szolgálatban voltam. Az úgynevezett Ügyeletes Alegység oszlopos tagja, küldönci beosztásban akinek egyik harci feladata volt rögtön a szolgálat átvétele után, hogy felmossa az ügyeletes tiszt szobájának kövét. Mikor átvettem a szolgálatot rögvest meg is tettem az első lépéseket ez ügyben. Teljes szerelvényemet elhelyeztem az arra rendszeresített szobában, majd megindultam követ mosni az ügyeletes tiszthez, továbbiakban ütihez. Kicsit ugyan megfordult a fejemben, hogy talán nem lesz jó ha itt hagyom a cuccaimat ebben az ajtózár nélküli helyiségben, de én már akkorra megtanultam, hogy a katona nem aggályoskodik, nem pofázik hanem parncsot telejesít. Behúztam hát magam utána a zárnélküli ajtót, mint egy ólajtót és elvonultam az ütihez. Jelentkeztem majd katonás mozdulatokkal felmostam a követ többször is. Ezután visszatértem "harcálláspontomra" ahol természetesen egy egycsatos szíjat sem találtam a cuccaimból, nem beszélve sátorlapról, hátizsákról, sisakról és egyebekről. Kissé gondterhelten nézegettem, hogy most mi lesz, talán fel is koncolnak. Naja elfelejtettem mondani, hogy az épületben olyan katonák voltak akik leszerelés előtt álltak, gondolom szétkapták az én cuccaimat mint majom a zsebórát. Visszaballagtam hát az ütihez, hogy jelentsem, hogy mi történt. Először nem is értette miről beszélek, aztán együtt visszatértünk a tett helyszínére és együtt szemléltük gondterhelten a nagy semmit. A szolgálat hátralévő része úgy telte el, hogy én mint egy sztár fogadtam az ezred külöféle rendű és rangú tisztjeit és többször is elmeséltem mi is történt. Közben készültek a jegyzőkönyvek, nekem helybe hozták a vacsorámat. Na nem a tisztek, hanem katonák. Másnaptól új életem kezdődött.
(Folytatása következik)

Szólj hozzá!

Címkék: Katonaság

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr775181292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása