HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Gyengélkedem

2007.01.14. 16:26 Morgó Medve

Nem szoktam én itt nagyon nyavalyogni, de érzem írni kéne, de valahogy nem érzem jól magam. Talán egy hete éreztem, hogy valami megfázásféle kerülget. Elmentem a patikába vettem Neocitran-t, meg ha már ott voltam Demalgont is meg Algopyrint is. Mindenki vitte mint a cukrot, hát is rám ragadt a szerezhetnék vettem én is. Igaz, Demalgont 10 éve nem szedtem mert rendesen járok fogorvoshoz és soha nem fáj a fogam de majd fog ha orvoshoz kell mennem feiratni. Vizitdíjért. Így aztán bespajzoltam és is.

Visszatérve a Neocitranra, kétféle kiszerelésben mondták, hogy van, hát anyagilag a nagyobb mennyiség tűnt kedvezőbbnek, mondom adja azt, majd legfeljebb megmarad nem kér az enni. Tegnap reggel már nem volt mit meginnom. Mert ezt inni kell. Egyébként nagyon kellemes íze van, ha nem lenne olyan drága citromos tea helyett is ezt innám. Na szóval elfogyott az extra adag is. Dehát tegnap reggel már egész jól éreztem magam, mondom nem kezdek el mást szedegetni, minek mérgezni magam. Viszont a tegnapi utazás nem tehetett nagyon jót nekem mert kicsit nyűgös vagyok ma, köhécselgetek újra meg gyenge vagyok és már bor sincsen itthon hogy egy kis forralt borral kúráljam magam. Így aztán ma nem folytatnám az esztergomi írásaimat, bár ha megnézem amennyit írtam már akár meg is írhattam volna valami kisebb történetetecskét azokból az időkből. Na, mindegy már. Bebújok az ágyba újra.

Aki meg még ma este olvas éngem kukkantson már be 22.30-kor a Duna TV-re, egy magyar filmet vetítenek Torzók címmel. Nem egy vidám történet de az élet sem csupa vidámság. Garantálom nagyon értékes filmet láthatunk. Brrr, megyek vissza az ágyba. Köszönöm, hogy benéztetek.:)

6 komment

Címkék: Betegségek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr385181343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikfic 2007.01.14. 17:38:42

Mielőbbi gyógyulást! :)

Enikő 2007.01.14. 17:44:32

Ágynyugalom, mézes tea, kalapkúra, ipari mennyiségű C vitamin és gyógyulj meg mielőbb kedves Morgómedve:-)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.01.14. 20:58:17

Köszönöm szépen, aludtam egy kicsit aztán most jobb már. Találtam vörös bort is, igaz kicsit jobb minőségű mint amit forralt bornak szoktak, dehát itt kérem élet-halál kérdéséről van szó, ugyhogy megyek felbontom és iszom úgy 2-3 decinyit. Egészségetekre is kortyolgatom! :)

gigi1976 2007.01.15. 08:29:15

Jobbulást!

Ismeretlen_39292 2007.01.15. 14:13:24

Jobbulást!! Nem pártolom az új intézkedéseket, nem is hiszem, hogy az lenne az igazi indok a receptdíjra,hogy veszélyesek ezek a gyógyszerek, de én tavaly tényleg rosszul lettem az algopiryntől, mikor lázat csillapítottam vele,pedig előtte soha.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.01.16. 06:23:52

Köszönöm szépen mindkettőtöknek. :) Már javulgatok.:) Kedves Tyche, ezért is mondom, a forralt bor az igazi megoldás.:) Bár lázcsillapításra azért nem ajánlanám.:) Gyógyszer ügyben nem tudok állást foglalni, az Algopyrin nekem eddig mindig bevált. Dehát nem vagyunk egyformák. Jól is néznétek ki ha ilyenek lennétek mint én.:)
süti beállítások módosítása