HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Sebestyén Márta és a Muzsikás együttes

2008.01.03. 04:36 Morgó Medve

Hallom a rádióban, - Sebő Ferencel beszélgetnek valami jubileum kapcsán -, hogy Sebestyén Mártát azután kapták fel, mikor már külföldön befutott. Meg hogy olyan emberek látogatják koncertjeit akik nem is szeretik igazán csak most divat Sebestyén Mártát hallgatni.

Hát én nem így érzékelem ezt a dolgot. Elég régóta szeretem őt is meg a Muzsikás együttest is. Régebben rendszeresen lejöttek az egyetemre és telt ház mellett nagyon jó koncerteket adtak. Azért emelem ki a telt házat, mert ugyanabban az időszakban fordult elő az is, hogy Pestről jövet a vonattól mentem a Művelődési Házba a koncertjükre és egy kiírás fogadott miszerint a koncert érdeklődés híján elmarad. Végképp nem értettem a dologot, hogy lehet az, hogy pár kilométerrel odébb megtölti az új aulát a közönség, itt meg nincsen semmi érdeklődés. A választ igazából ma sem tudom, csak sejtem. Nyilván nem volt kellő reklámja a dolognak.

Visszatérve Sebestyén Mártára meg a Muzsikás együttesre én igazából akkor szerettem a koncertjeikre járni amikor végig zenélték a két órát és fergeteges hangulatot csináltak. Ez olyan 6-8 éve lehetett. Később egy újítást vezettek be. Jandó Jenő zongoraművésszel léptek fel együtt. Valami olyasmi történt a színpadon, hogy elhangzott zongorán egy darab, aztán ők eljátszották, illetve elénekelték, majd megint a zongora következett, ők meg közben vagy üldögéltek és unatkoztak az oda kirakott székeken vagy elballagtak hátra az öltözőbe és akkor jöttek elő amikor megint ők következtek. Így aztán oda lett a fergeteges hangulat, majdhogynem unalomba fulladt az egész. Van egy video felvételem ahol a zongoraművész helyett komplett szimfónikus zenekarral ismétlődik meg ez a fajta közös fellépés. Hát ez sem igazán fogott meg.

Vidéki ember lévén nem igazán tudom mi történik azóta Sebestyén Márta és a Muzsikás körül, csak bizakodom benne, hogy Pesten és a vidék más nagy városaiban azért fellépés fellépés hátán van. Mert Miskolcon elég régen nam jártak, vagy csak én nem hallottam róluk. Egyvalamit viszont megtudtam. Lehet, hogy eddig is volt csak én nem tudtam róla, de Sebestyén Mártának van weblapja és elég sok dal letölthető róla. Korábban nem nagyon lehetett fellelni a Net-en ilyesmit. Ha meg már így van javaslom hallgassunk egy kis Sebestyén Mártát. A Dúdoltam én CD-je úgy látom egy az egyben fent van. Kedvenceim ezek a dalok, de szeretem a Zeneakadémiai koncertjüket is. Meg mindent ami Sebestyén Márta és a Muzsikás nevéhez kötődik. Szerintem kezdjük a hallgatást a kedvencemmel, arról is a 6-os dallal. Szerintem ez visszaadja azt a tipikus koncert hangulatot ami jellemző rájuk.

A weblap címe:

http://www.sebestyenmarta.hu/

A Dúdoltam én pdig:

http://www.sebestyenmarta.hu/kiadvanyok/200_dudoltam_en.html

Jó zenehallgatást és kellemes napot vagy estét, mindenkinek azt amikor olvassa soraimat.:)

3 komment

Címkék: Zene

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr205181509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajgerpeti 2008.01.04. 10:30:10

Szia öreg morgó! A nyáron itt járt Sebestyén Márta Miskolcon és az avasi templomban adott egy kb másfél órás koncertet. Biztosan a rancson voltál Mályiban és elkerülte a figyelmedet. Nem a Muzsikás együttessel volt hanem két szóló zenésszel. Erdélyi és csángó dalokat énekelt

ferko 2008.01.04. 16:19:18

Mostanában gyakrabban hallom a nevét, zenéjét ritkán. Van egyfajta igazmagyarkodós zeneműfaj mostanság (kárpátia népi rock meg stb), ezek a körök is felkapták. Szerintem ezért hallani róluk gyakrabban. Persze lehet, hogy mostanra értek be és ismerte meg a zország, milyen jók.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.01.05. 07:37:38

Hát azért ez a rancs kicsit túlzás. :)))))))))) Sajnos valóban nem tudtam róla, igaz hirdetést sem nagyon láttam sem a városban sem az ujságban. Ferkó, szerintem őket jól ismerték már korábban is itthon de mivel külföldön tudtak vendégszerepelni, így inkább oda mentek. Lehet, hogy most jött el az idő, hogy külföldre kevesebbet mehetnek ezért próbálkoznak itthon.
süti beállítások módosítása