HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Megjött a jókedvem. :)

2009.01.09. 14:40 Morgó Medve

Jókedvem van. Ami azért nem túl gyakori mostanában, de most tényleg az van. Reggel megnéztem a kommenteket, nem volt semmi, azt hittem rossz lóra tettem. Pedig ha belegondolok mit is lehetett volna írni? Hát például vállon lehetett volna veregetni, hogy milyen derék dolog is tenni másokért, csak így tovább. De aki ezt a Morgót olvasgatja ismer már annyira, hogy nem ezt vártam. Lehetett volna építő jellegű javaslatokat tenni, de tételezzük fel, hogy a levél olyan jól meg lett írva, hogy erre sem volt szükség. Hát ez esetben tényleg nem várható komment, ezt végülis belátom. Viszont én ezt úgy fordítottam le magamnak, hogy nem igazán jó ötlet és ideje lenne már viszakoznom ettől a dologtól, látható, hogy mellé fogtam. Itt tartottam délelőtt. Délben elmentem egy temetésre, jó hideg volt, de előtte még elküldtem a levelem tervezetét egy helyre, ahhoz a bizonyos diszpécser szolgálathoz. Mire haza értem itt volt a válasz, hogy koszönik szépen a segítséget, szükség van rá. Így aztán felderültem, tulajdonképpen azt is mondhatnám boldog voltam, hogy mégis csak jó ötlet volt az amibe néhány napja bele fogtam. Természetesen máris tovább küldtem a listáimra meg a barátaimnak, ismerőseimnek. És most már bátorítok mindenkit, hogy másolja ki a levelet és továbbítsa barátainak, ismerőseinek. Igyekeznünk kell, éjszakára már minusz 15 fokot monadanak. Én meg örülök itt továbbra is magamban. És köszönöm ha tovább külditek. :)

2 komment

Címkék: Hajléktalanok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr245181706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kanga 2009.01.11. 06:37:31

Ime itt egy bejegyzés, bár nem kapcsolódik a bejegyzésedhez. Guritottam neked egyet: 2088-ban olvasott 5 könyv, ha van kedved (a blogomban részletesebben).

Ismeretlen_26298 2009.01.12. 17:13:17

Szia, köszönöm a megtisztelő felkérést.:) írtam komment-et a Blogodnál.:)
süti beállítások módosítása