HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Látom az alagút végét (Ínygyulladás)

2009.07.18. 06:37 Morgó Medve

Tegnap délelőtt óta határozott a javulás. Igaz, reggel 4-kor még arra ébredtem, hogy reménytelen a helyzet és ha feljön a nap első dolgom lesz keresni egy fogorvost és azt mondani neki, húzza ki. Ugyanis tegnap reggel már 11. napja fájt ugyanolyan intenzitással, miközben ezért történtek dolgok. Hétfőn szántam rá magam, hogy elmenjek egy idegen fogászatra, ott nem foglalkoztak az ínyemmel csak a fogammal akartak valamit csinálni. A körülmények úgy elvonták a figyelmemet, hogy nem is emlékszem húzásról volt-e szó vagy gyökérkezelésről. Egyébként csak zárójelben jegyzem meg, hogy rettenetesen drágán dolgoznak. Mindenesetre a másodszorra sikerült röntgenfelvétel után az volt a fiatal fogorvos véleménye, hogy szerinte foggyökér gyulladás lehet. Kifizettem a 2 ezer forintot a röntgenért és már jöttem is el.

Ezután következett az öblögetéses időszak, ami biztos meg is oldotta volna a problémát előbb-utóbb, én viszont már annyira szenvedtem és annyira elveszítettem a türelmemet, hogy elkezdtem antibiotikumot is szedni mellette. Nyilván a kettő együttes hatásának volt köszönhető, hogy miután tegnap 4 után bánatomban még elaludtam, délelőtt már azt tapasztaltam, hogy mintha kevésbé fájna. Persze még nagyon bizonytalan volt a dolog, de azért a fájdalomcsillapító szedését abbahagytam. Ez azóta is így van, annyi a különbség tegnaphoz képest, hogy most már biztosan érzem, hogy javult az állapotom. Le is kopogom gyorsan. :)

Itt tartok most. Délelőtt ezért veszek még Corsodylt is meg fájdalomcsillapítót is, utóbbit inkább csak a biztonság kedvéért. Végezetül köszönöm szépen a sok jó tanácsot, segíteni akarást, együttérzést. Örültem neki és jól esett. Ezzel a fogfájásom úgy tűnik lekerül a napirendről, hogy legközelebb már Morzsiékról írhassak majd. 

4 komment

Címkék: Betegségek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr925181788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tőr a Szívbe 2009.07.18. 12:58:03

Jó Szerencsét! Nekem két hónapja kezdhetett el mocorogni az bal alsó bölcsességfogam és nekem is begyulladt az ínyem, de annyira, hogy arra keltem fel, hogy a számat nem tudom bezárni teljesen, se kinyitni. Sose fordult még ilyen elő velem, a fogfájást, mint olyat nem is ismerem, de ez kegyetlen volt. Édesanyám a patikában dolgozott körülbelül 20 évet és ő ajánlotta nekem is a Corsodylt, három napig öblögettem és azóta semmi gondom. Azt viszont nehezen viseltem, hogy pár óráig utána nem ajánlatos enni, vagy inni, mert akkor nem ér semmit.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.07.19. 11:49:11

Ínygyulladásom nekem is először volt, hát ritka kellemetlen dolog. Nem gondoltam volna. Hálaistennek mára már egész jól vagyok, mondjuk a pörcöt még nem azon az oldalon rágom, de alakulgat a dolog.:) Az antibiotikum estére elfogy még ellötykölgetem ezt a második üveg Corsodylt aztán visszatér az életem a régi kerékvágásba. :) Egyébként ma szerettem volna írni a kutyusokról de egyelőre nincs otthon Internet, úgy hogy arra egy kicsit még várni kell. Ez a környezet meg itt ahol most ülök nem igazán alkalmas az ilyesmire.

morvaiildiko 2009.07.19. 14:01:38

Összekötve a két említett témát -fog és Morzsi kutya- eszembe jutott egy régi találóskérdés: Mi az? Egész nap ugat, éjjel pedig vízben ázik? Az anyós fogsora...

Ismeretlen_26298 2009.07.19. 23:50:41

Köszönöm az alkalomhoz illő viccet.:))
süti beállítások módosítása