HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Az afganisztáni rokonnal itthon

2010.03.15. 11:53 Morgó Medve

A rendszeres olvasóim tudják, hogy van nekünk egy rokonunk, aki Afganisztánban szolgál. Aki mellesleg Kanadában született és mint kanadai állampolgár katonáskodik Afganisztánban. Idáig két alkalommal írtam róla, most írok harmadszor. Most abból az alkalomból, hogy a szabadságát Magyarországon tölti, többek között Miskolcon is. Tegnap kora délután érkeztek párjával, nálunk ebédeltek azután kivittem őket a Barlangfürdőbe, majd a másodunokatestvérnél vacsoráztak.
Ma délelőtt Lillafüred a program és a Diósgyőri vár, aztán ebéd majd délután még valami rövid dolog és már utaznak is el. Egyelőre csak Pestre, ott is vannak rokonok. Itt tartunk most. A napokban írok még majd róluk, van néhány képem, azokat is felteszem.

2 komment

Címkék: Rokonok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr765181897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klári 2010.03.17. 12:46:24

Na, akkor legyen itt is 1 komment!!! Jó költözést... tessék csak kidobálni a felesleget, az "utókor" hálás lesz érte, nem neki kell kínlódni vele. Irni azért muszáj!!!!!!!! Élvezzük még pár évtizedig az írásaidat és valóban legyenek ÚJ OLVASÓID is!!! Én teszek róla!!!!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.03.18. 07:20:10

A rendcsinálásban valóban meglehetősen nagyvonalú vagyok, magam is csodálkozom rajta. Rengeteg mindent kidobtam amihez eddig valami miatt nagyon ragaszkodtam.:) Köszönöm az írásokkal kapcsolatos dicséretet::)
süti beállítások módosítása