HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Újra itthon

2011.09.05. 18:47 Morgó Medve

 

Kissé elmaradtam az írással, de nem voltam itthon. Hivatalos út keretében töltöttem nagyjából 4 napot egy szlovák kisvárosban, közel a cseh határhoz. Rajkánál mentünk át a határon, egy darabig még eldönthettük, hogy oda megyünk vagy Bécsbe. Mi ragaszkodtunk eredeti úticélunkhoz, így aztán északnak tartottunk.

Kellemes kisváros ez a Skalica, vagy magyarul Szakóca. Rend és tisztaság uralkodik mindenütt. És rengeteg a mûemlék. A keletszlovákiaiak is igyekeznek, de úgy gondolom sok még a dolguk amíg utolérik nyugati társukat. Érdemes kicsit elnézelõdni a település weblapján is. A szálloda is kellemes volt, egy kétágyas szobában laktunk egyik kollégámmal. Az idõ végig jó volt, sõt túl jó. Igen sajnáltam, hogy ez a szép napos idõ nem júliusban volt meg augusztus elején hanem most amikor délutánonként igencsak kóvályogtunk a melegtõl.

Kemény program volt. Kezdetben elõadások, aztán szakmai kirándulások. Hallván, hogy közel van a holicsi kastély a vendégek kérésére a vendéglátók ezt is beiktatták a programba. Hát itt már tényleg hulla voltam. Ráadásul több emeletes hatalmas kastély, mi meg bebarangoltuk rendesen. Én mindig azt lestem hová lehetne leülni. Sajnos a kastély egy részében éppen felújítás volt, még az ablakpárkányokat is vastagon borította a renoválás pora. Végre találtam egy széket amit csak pár milliméternyi por borított. Na erre rátettem a nemrég kapott prospektust és leültem. Sajnos néhány perc után mentünk tovább én meg sajnáltam otthagyni szerzeményemet, így vittem magammal azt is. Innentõl kezdve kissé lemaradtam és ha valahol megálltunk letettem és ráültem. Karinthy jutott eszembe, aki szerint az ember akkor találta fel az esernyõt amikor nem tudta magával vinni az ereszt. Kicsit macerás volt, de végül is idõnként megpihenhettem. Persze egy idõ után már felajánlottam volna másoknak is, elsõsorban a hölgyeknek de erre már nem kerülhetett sor mert a program hamarosan befejezõdött. Eljövetelkor megkérdeztem az idegenvezetõ hölgyet, hogy vissza kell-e vinnem oda ahol találtam, de megnyugtatott, hogy jó helyen van az ahol van. Jó, hogy nem kellett visszavinnem, még talán ma is ott bolyonganék abban a hatalmas kastélyban. Ez már az utolsó nap volt, tényleg eléggé belefáradtam ebbe az egészbe. Más lett volna a helyzet ha hûvösebb van, de ebben a melegben tényleg szenvedtünk.

Most kicsit pihenek, aztán a hétvégén elutazom Selmecbányára. A szokásos szeptemberi utazás. Egyébként ma elkezdõdött a félév is, nem panaszkodhatom, van elég órám. Hetente 3 alkalommal kell bemennem az egyetemre. Kicsit sok, jobb lett volna kettõ. Na mindegy már, legalább nem lustulok el annyira. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Utazások

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr845182122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása