HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

6 éves lett a Morgómedve

2012.03.24. 12:53 Morgó Medve

Eltelt egy újabb év, ráadásul olyan gyorsan, hogy észre sem vettem. 2006 március 11-én írtam az első érdemleges bejegyzést ide a Morgómedvébe. Jó, ahhoz, hogy elfeledkeztem erről az évfordulóról hozzájárult az is, hogy márciusban elég sok dolgom  meg gondom volt. Előtte volt eszemben, aztán jöttek a húzósabb napok és elfelejtődött. Végül is nem annyira fontos, hogy napján ünnepeljünk, meg nagyon nem is gondolom hogy ünnepelni kellene, inkább csak egy megemlékezés arról, hogy ismét eltelt egy év és immáron 6 éve, hogy 2-3 naponta leülök és leírom a gondolataimat erről-arról.

Azért akárhogy is nézem, 6 év az már szép idő. Persze vannak sokan akik ennyi ideje írják, sőt még régebben is, de tényleg nem kevés. Persze a színvonal eléggé hullámzó. Ami abból is adódhat, hogy az első időkben rengeteg olyan élményem volt amit meg lehetett írni, sőt humorosságuk révén jobban szórakoztatták is az olvasót. Ezek az élményeim túlnyomórészt elfogytak. Sőt már akaratomon kívül legutóbb olyan történetet is megírtam ismét amit már korábban egyszer leírtam. Történetesen 2010 decemberében.  Magam nem jöttem volna rá, azonban vannak az embernek jó memóriával rendelkező barátai akik - természetesen barátilag és jóindulatúan - emlékeztetik erre. Hozzátéve azt is, hogy ez most jobban tetszett. Én viszont már nem igazán számítok jó memóriájúnak, így aztán némi izgalommal "lapoztam" vissza, ám örömmel tapasztaltam, hogy sikerült ugyanúgy leírnom mint akkoriban. Hát én erre bizony nem emlékeztem, de hát van ilyen.

Az élmények tehát fogytán, így aztán kénytelen vagyok az írásaimban a napi dolgokhoz kötődni. Ami végül is nem rossz, csak nem annyira élvezetes mint a történeteim. Megmondom őszintén, az elmúlt hónapokban, talán  években is, hiányzott az a stabil és állandóan jelen lévő kiegyensúlyozottság és örömteli hangulat ami ahhoz kell, hogy az ember tényleg jó bejegyzéseket írhasson. Hogy igazán jól érezze magát a bőrében. Én azért bízom benne, hogy lesz még ilyen is, addig is kérem az olvasók türelmét és változatlanul kitartásra biztatom őket a Morgómedve olvasását illetően. Most viszont megköszönöm a Morgómedve iránti eddigi érdeklődést.

9 komment

Címkék: Ünnepek Blog dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr55182202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_14594 2012.03.24. 21:59:03

Boldog blogszülinapot és jobb kedvet!

Attila 2012.03.25. 03:47:02

Hasonloan a tovabbiakban is csak ragadjal "pennat" (billentyuzetet) :-)

Attila 2012.03.25. 16:56:57

Boldog blog szulinapot tolem is (elobb remaradt, elnezest).

Samu 2012.03.25. 21:54:05

Csak írjál továbbra is, hogy olvashassuk a beszámolóidat! Jók azok mostanában is. :-)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.03.26. 16:54:34

Köszönöm szépen a köszöntéseket és a kedves szavakat. :) Holnap írok, holnap már időmilliomos leszek.:)

Ismeretlen_5026 2012.03.26. 22:28:24

Boldog blogszületésnapot kívánok! :)

Ismeretlen_26298 2012.03.27. 13:52:24

Köszönöm szépen.:)

Ismeretlen_39292 2012.04.01. 20:24:07

Milyen igazad van! Boldog születés napot! :-)) Kitartást, jobb kedvet a következő évekre! :-))

Ismeretlen_26298 2012.04.03. 13:58:24

Köszönöm szépen Neked is. A jobb kedvben én is bízom.:)
süti beállítások módosítása