HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Riport a föld alól

2012.04.24. 08:07 Morgó Medve

Van egy sorozat a televízióban "Angi jelenti" címmel. Eleinte nem nagyon érdekelt a dolog mert nem volt szimpatikus a címe, aztán megnéztem egy riportot egy börtönből, és megtetszett. Galán Angéla (Angi) aztán ellátogatott egy bányába is, hazánk utolsó földalatti szénbányájába, konkrétan a Vértesi Erőmű Márkushegyi Bányaüzemébe. Oda ahol én is jártam egy hónappal ezelőtt és ahová hallgatókat kísértem el. Megmondom őszintén kicsit öreg vagyok én már egy 3 órás bányajáráshoz, de azért jól bírtam. Közvetlenül a kiszállás előtt kértem 2 perc pihenőt mert túl sok volt a falépcső felfelé. Ha valaki kíváncsi mit csináltam végig és mit láttam nézze meg ezt a 25 perces videót. A betöltéskor megjelenhet egy reklám, amitől elég nehéz megszabadulni. Nekem úgy sikerült, hogy újratöltöttem az oldalt.

Mielőtt elköszönnék megjegyzem, hogy olyan köteleket amilyenen itt is lóg az a szállítóedény (kas) amivel leszálltunk a 340 m mélységbe, legalább 30 évig vizsgáltuk munkatársaimmal. Mi mondtuk meg, hogy meddig használható a kötél és mikor kell lecserélni. És itt 1200 m hosszú kötelekről is szó van. Egyszer majd írok erről is. És most lássuk a medvét, akarom mondani a bányát:

http://videotar.mtv.hu/Videok/2012/04/07/15/Angi_jelenti__A_hegy_gyomraban.aspx

Szólj hozzá!

Címkék: Utazások

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr615182216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása