HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Itthon Mályiból

2012.07.08. 20:51 Morgó Medve

Bejöttem kicsit városi levegőt szívni. Aztán az eső kicsit elverte a port, így aztán elviselhetőbb a hőmérséklet is. Egyébként jól élünk mi Mályiban a két cimborámmal. A nagy melegben nekik sincs nagy étvágyuk, hálaistennek nekem sem. Ők válogatnak, a baromfiparizer nem klappol, a konzerv kutyakaját már nem is említem. Arról valahogy leszoktak, pedig van még vagy 6 dobozzal tavalyról. De nem klappol nekik a lecsókolbász sem.

Ma paprikás krumplit főztem. Nem mintha erre vágytam volna, de elég régen fonnyadozik néhány krumplim, a kolbász is hetek óta a mélyhűtőben volt, hát ma eljött a nagy nap, összeütöttem egy paprikás krumplit. Nem volt rossz, de valami hiányzott belőle. Na ebből a paprikás krumpliból vettem ki az ebédnél két testesebb kolbászkarikát a kutyusoknak. Kismorzsi teljesen elzárkózott, jóformán meg sem szagolta, a másik azonban tapintatosabb volt, a szájába vette, kicsit forgolódott vele, hogy most aztán mit csináljon, aztán megindult az udvaron és a kerítésnél elásta. Amit aztán soha nem fog kiásni többé. Eleinte azt hittem, hogy azért ássák el, hogy majd szűkösebb időkben előszedik, de én még nem láttam egy kutyát sem a 6-7 év alatt, hogy kiásott volna egy korábban elrejtett finomságot. Nagyon egyirányú dolog ez náluk, legalábbis házi körülmények között.

A far-hát csont az viszont mindig jöhet. Akármilyen meleg van, ők abból minden mennyiséget meg tudnak enni. Csak az a baj, hogy én vagyok már úgy vele, hogy nem nagyon akaródzik azt enni. De egyelőre hősiesen gyűröm le  a napi 3 darabot. Ennyi a norma, ennyi fér a lábasomba. Jövő héttől ezen szeretnék változtatni, szeretnék far-hát mentes napokat is beiktatni. Nekik is kitalálok majd valami megoldást, hogy ők se járjanak rosszul. Viszont ha nem jut eszembe semmi megint jönnek a far-hátak, hiszen szolidaritás is van a világon.

Szólj hozzá!

Címkék: Mályi Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr85182244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása