HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Lazaságok

2012.08.11. 10:59 Morgó Medve

Tegnapelőtt csináltam egy biztonsági mentést a Morgómedvéről. Nem azért mert tavaly novemberben volt az a bizonyos üzemzavar, amikor egyszer csak eltűnt négyhavi bejegyzésem, hiszen mindenki hibázhat, a házigazdáim is. Azóta sem csináltam mentést, biztos voltam benne, hogy tanultak belőle és jobban odafigyelnek majd a biztonságra. Kaptak eleget a fejükre ahhoz hogy, az ember úgy gondolja, jó mélyen beléjük rögződött a dolog. Lehet, hogy megtörtént és nagyon odafigyelnek az archiválásra meg a biztonsági mentésekre, viszont sok apró lazaság utal mostanában arra, hogy az üzemeltetetőknek vagy elment a kedvük ettől a blog szerver üzemeltetéstől, vagy úgy gondolják, hogy ingyen szolgáltatásnak ez a színvonal is megfelel. Egy biztos, ahol a működésben lévő zavarokra senki nem figyel oda, senki nem tartja fontosnak időben kijavítani azokat, ott egyszer komolyabb üzemzavarokra is számítani lehet.

Hogy mik ezek az apró zavarok? Több is van. Kezdjük a statisztikával. Hónapokig nem lehetett megnézni a statisztikai adatokat a látogatásokkal kapcsolatban. Helyette egy felírat virított a belépéskor miszerint  "A statgép átmeneti hibája miatt elnézést kérünk, dolgozunk a javításán." A hibát már kijavították de ez az egymondatos felírat még ma is ott virít ahol korábban amikor még igaz is volt.

Aztán a nagy krach óta nem működik a keresési funkció. Sem az olvasói felületen sem a blog írás felületein. Múltkoriban szervert váltottam és költöznöm kellett az Interneten elérhető képekkel és egyebekkel. Jó lett volna csak beírni a régi szerver nevét, kidobta volna az összes linket, amiket aztán szépen csak átírtam volna. Miután nem működött, kénytelen voltam egyéb, kissé nehézkesebb módszert választani.

Újabban üzemzavarok vannak a kommenteléseknél is. Valamelyik nap válaszolni akartam az egyik kommentre az időjárással kapcsolatban, nem tudtam megtenni mert hibaüzenetet kaptam. Tegnap már akkor is amikor csak el akartam olvasni valamit a Morgómedvében.

Végezetül még egy baljós jel. Van a Freeblognak egy főoldala, ahová mindig kilinkelik a sikeresebbnek tartott írásokat. Régebben ezt naponta megtették. Most a legutolsó ami kikerült július 31-i írás. Augusztusit nem találtam.

Ezek után az vesse rám az első követ aki úgy gondolja, ok nélkül látok sötét fellegeket a Freeblog körül.

Szólj hozzá!

Címkék: Blog dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr625182257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása