HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

A nyár vége

2012.08.21. 11:47 Morgó Medve

Nem lehet panaszunk az időjárásra, mielőtt még beköszöntenének a hűvösebb napok a természet megajándékoz bennünket néhány meleg nyári nappal. Nem is hagyom ki, kimegyek Mályiba még erre a pár napra. Aztán tényleg vége. Jövő héten már kezdődnek a bányásznapi ünnepségek, aztán szeptember 7-én Szalamander ünnepség Selmecbányán, úgy hogy Mályiba már tényleg nem jut ki az ember.

Összességében nem lehet panaszom a nyárra. Az időjárás kedvező volt, sokat olvashattam, este pedig jól ellehetett aludni a filmeken, hogy aztán néhány óra múlva hű cimboráim ugatására ébredjek. Nem akarok igazságtalan lenni, voltak olyan éjszakák is amikor meg sem mukkantak. Napközben aztán nagyokat szundikáltak, mint ahogy én is a délutáni nagy melegben. Nem voltam én olyan nagyon délutáni alvós fajta, de egyszer egyik barátom azt mondta, hogy a nyugdíjasok délután alszanak. Ezen én is elgondolkoztam és azóta nyugodtabb lelkiismerettel durmolok 1-2 órácskát. Aztán valahol vissza is nyerem ezt, mert ilyenkor később van a villanyoltás is.

Végre meg tudtam oldani a képek leszedését a telefonomról, mielőtt elköszönnék javaslom nézzünk meg néhány képet melyek jól mutatják azt a békebeli nyugalmat ami Mályiban uralkodott a melegebb napokban:

 

 

 

 

3 komment

Címkék: Mályi Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr605182262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samu 2012.08.22. 08:43:42

Hát, ez a mostani, augusztus végi hőhullám már igazán nem kellett volna. Nagyon nehezen viselem. Ha jól számolom, ez már a 4. vagy 5. ilyen hőségidőszak ezen a nyáron. Látom, a kutyák is eldőltek. :-))

Samu 2012.08.25. 14:25:14

A múltkor nekem is eszembe jutott, hogy lassan közeleg a szokásos selmecbányai utazásod. :-)))

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.08.27. 19:25:02

Azért Mályiban elviselhető volt ez a meleg is. :) Így van, valóban eljött megint az idő, megint Selmecre megyünk. :)
süti beállítások módosítása