HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Selmecbányai képek

2012.11.05. 17:45 Morgó Medve

Októberben két jelentős esemény is volt Selmecbányán. Az egyik az úgynevezett Akadémisták Selmecen elnevezésű rendezvény, amelyen a Selmeci Akadémia utódintézményeinek hallgatói vettek részt Sopronból, Miskolcról, Székesfehérvárról és Dunaújvárosból. Ez idén egy többnapos rendezvény volt. Bővebben az alábbi Blogból tájékozódhatunk róla. Ugyanitt találunk nagyon sok képet és egy videót is. A képek megnézéséhez a "További képek" feliratra kell klikkelni!

http://pez-potyi.blog.hu/2012/11/03/akademistak_selmecen

Már nagyon necces, de talán még néhány napig meg lehet hallgatni egy riportot is a rendezvényről, a Kossuth Rádióban hangzott el október 20-án. A riport 11.35-kor kezdődik.

http://hangtar.radio.hu/kossuth#!#2012-10-20

Az idő beállításághoz használjuk a felül lévő idő "skálákat". A durva beállításra szolgál az órás felbontású skála, először erre kattintsunk, a finom beállításra pedig az ezután megjelenő "Szombat délelőtt" felirat alatti barna "analóg" skála. Az egérrel "megragadva" mozgatható.

Aztán volt még egy esemény, október 12-én ünnepelték az utódintézmények a Selmecbányai A k a d é m i a fennállásának 250 éves évfordulóját. A képes beszámolóban erről is láthatunk képeket. Én ezeken az eseményeken nem vettem részt. A hallgatókén soha nem is szoktam részt venni, előtte nem sokkal van a Selmeci Szalamander, inkább arra szoktam kiutazni a hallgatókkal. Kellemes nézelődést kívánok!

3 komment

Címkék: Selmec

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr625182295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samu 2012.11.06. 20:46:27

Megnéztem a képeket. Miért a templomban van ez a rendezvény? Miért nem valami középület nagy termében? Ezen csodálkoztam.

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.11.06. 20:54:30

11 évvel ezelőtt ott írtak alá egy Deklarációt arról kik számítanak a Selmeci Akadémia utódintézményeinek. Gondolom ezért volt most is ott az ünnep. Meg talán az ünnepélyessége miatt is.

Samu 2012.11.07. 21:16:46

Ja, értem. Nem tudtam az előzményeket.
süti beállítások módosítása