HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Rossz hírek Mályiból

2013.01.20. 20:48 Morgó Medve

Szerdán kint voltam Mályiban. Be kellett hoznom egy-két dolgot, meg már ideje volt megnézni a házat is. Első látásra minden rendben volt. Aztán mikor nyitottam az ajtót, már észrevettem, hogy a kis ablak le van véve. Ez a kis ablak alapvetően szellőztetési célokat szolgál, mérete olyan 45x45 centiméter lehet, kívülről szúnyogháló fedte. Ezt a kis ablakot törték be, hogy elérjék az ablaknyitó kilincset, majd ezután leemelték az ablakot. Többes számot használok, mert gyanítom gyerekkorú lehetett aki bement, mert nagyon kicsi az ablak. Bár a fene tudja, lehetett valami sovány asszony is. Mindenesetre  elég nehéz így bemenni, mert azért az ablak elég magasan van. Ha fejjel előre mászik be nagyot eshet fejjel előre, ha meg lábbal nem tudja mit talál a falon túl. Mindenesetre én hálás vagyok ezért az akrobata mutatványért, mert betörhette volta az üvegajtót meg az üvegfalat is. A fal egy része az ajtóval együtt ugyanis néhány milliméteres üvegből van.

Érdekes, hogy amióta a ház megvan ez a második eset, hogy a házba bemennek és teljesen ugyanúgy játszódtak le akkor is az események mint most. Mintha ugyanaz csinálta volna. Akkor is csak apróságokat vittek el, most is. Pedig van benne fűnyíró, TV, mikrohullámú sütő, szerszámok és még sok elvihető dolog. Akkor sem, most sem rongáltak meg semmit. Egyedüli dolog ami feltűnt, hogy nincs meg egy elektromos fűtő ventilátor, 2500 forintért vettem vagy 6 éve. Úgy hogy tulajdonképpen hálás is vagyok az elkövetőnek. Most az ablakot átmenetileg lezártam, de hétfőn hónom alá vágom majd és keresek egy üvegest és akkor nagyjából ennyi a károm is. Nyilván lesz még amit majd később veszek észre hogy hiányzik, de első körben nem látszik nagyobb kár.

Nagyobb baj, hogy nem találtam Kismorzsiékat. Úgy láttam a gazda elköltözött valahová és természetesen vitte a kutyusokat is. A ház pedig eladó, mint a kerítésre rögzített tábla tudatja az arra járókkal. Felhívhattam volna a megadott telefonszámot de egyelőre nem hívtam.  Még nem, de majd fel fogom hívni. Most elégedjünk meg annyival, hogy az utóbbi időben a kapcsolatunk már nem a régi volt. Többször előfordult, hogy kint voltam, mégsem engedte át a kutyákat. Én meg annál büszkébb vagyok, hogy kérjem. Egyszer majd ezt is szóba hozom. Szerda óta gyakran eszembe jut, hogy talán Kismorzsiéknak is jobb így, hogy egy gazdájuk maradt. Nem zavarja meg őket az én időnkénti "felbukkanásom". Bár ezt csak ők tudnák eldönteni.

Hamarosan folytatom a karagandai sorozatomat, ezt azonban mindenképpen meg akartam írni. Annyit azért végezetül megjegyeznék, hogy tegnap délelőtt óta nem lehetett elérni a Freeblog-ot. Ez az írás ugyanis tegnap délelőtt született, azóta próbáltam felküldeni, de sajnos nem sikerült. Kicsit sok a baj mostanában a szerverrel, lassan tényleg költözni kell.

6 komment

Címkék: Mályi Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr75182326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samu 2013.01.23. 21:57:03

Rácsot kéne szerelni arra az ablakra.

Ismeretlen_26298 2013.01.23. 22:10:56

Igazad van, az talán segítene. Lehet, hogy tavasszal nekifutok.

Samu 2013.01.24. 21:36:00

A kutyák meg... Hát, legalább tudsz majd aludni, mert nem fognak ugatni egész éjjel. :-)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2013.01.25. 19:44:18

Hát igen, ahogy mondani szokták, minden rosszban van valami jó. :) Én azért még nem zárom ki, hogy tavasszal visszaköltöznek ha nem tudják eladni a házat.

ferko 2013.02.01. 20:16:36

Ha rácsot teszel fel, máshogy próbál bemenni, akár nagyobb kárt is okozva. Esetleg másokat is vonz, hiszen mit őrizgetnek a rács mögött?

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2013.02.04. 08:40:10

Igazad van, úgyhogy még meggondolom.
süti beállítások módosítása