HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Balatongyöröki konferencia

2013.09.28. 20:49 Morgó Medve

Szerdán kora délután néhány kollégával elutaztunk Balatongyörökre a szokásos őszi konferenciánkra. Szép időben utaztunk, gyorsan haladtunk. Ma már ezt a távolságot meg lehet tenni elég gyorsan, úgy hogy csak egyszer áll meg az ember egy kávéra. A szerda még csak az érkezés napja, ilyenkor még semmi komolyabb dolog nem történik. Ez egy olyan konferencia amelynek résztvevői nyolcvan százalékban évről évre ugyanazok, tehát mondhatni mindenki ismerős. Aki meg nem az majd lesz. Érkezés után az ember elhelyezkedik aztán vacsora előtt még lehet beszélgetni, sörözgetni amit aztán vacsora után is lehet folytatni.

A vacsora természetesen svédasztalos rendszerű, elég széles választékkal. A fogyókúrámra való tekintettel nem ettem sokat. Egy kevés sertéstokánnyal indítottam tarhonyával, ezt követően ettem még néhány szelet vékonyra vágott marhahúst valami barna színű mártással. A köret ez esetben burgonyakrokett volt. Mivel nem ebédeltem, illetve nem eleget, desszertként elfogyasztottam még két kisebb sertésbordát valami májas töltelékkel valamint egy darab pulykafasírtot. Lelkiismeretem megnyugtatására úgy gondoltam, hogy a tokány volt az ebéd az utóbbiak pedig a vacsora. Ezután a többiek folytatták a beszélgetést, mi pedig visszavonultunk néhány fontos dolgot egyeztetni a másnapi konferenciával kapcsolatban. 

Másnap a svédasztalos reggeli után kezdetét vette a munka is. Elfoglaltuk helyeinket a konferencia teremben és figyelmesen hallgattuk az előadókat. Mire elérkezett a szünet már kelendő volt a feltálalt sajtos, tejfölös, fokhagymás lángos is. Én elég sokat ettem reggelire (a sült bacon szeletek fenségesek voltak) így egy üveg sörrel vonultam félre a boldogan tízóraizó tömegektől. Mire megittam a kávémat már terelt is bennünket befelé a levezető elnök. Már csak 2 előadáson kellett megőrizni éberségünket, aztán következett az ebéd. Ami kitűnő volt, mint minden az Aranyhíd Panoráma Hotelben. Ebéd után alkalom nyílott egy kis pihenésre is a délutáni előadások előtt. Egy szünet közbeiktatásával 5 óráig üléseztünk, akkor megnéztünk egy filmet amely az alapítvány 20 éves működését foglalta össze bőséges képanyag segítségével.

Este 7-kor kezdetét vette az ünnepi vacsora ahol kitüntetések átadására is sor került. Három volt hallgatóm is elismerésben részesült, ők dolgozataikkal pályáztak, ezeket ismerték el a bírálók. Ketten levelezős hallgatóim voltak, egy pedig nappali tagozaton járt hozzám. A vacsora részleteivel nem terhelném az olvasót, a lényeg, hogy finom volt. Nem ettem sokat, nem akartam tönkre vágni az éjszakámat. Inni is csak a pohárköszöntőhöz járó unicumot ittam meg valamint később egy korsónyi jó hideg sört. Én 10 felé mentem el lefeküdni de sokan voltak akik késő éjszakáig énekeltek. Ez azonban nem gátolt meg senkit abban, hogy másnap reggeli után ismét ott üljön az előadóteremben. És ez dicséretes dolog, valljuk be. Persze ez a péntek már egy rövid szekció, ebéd után lehet hazamenni. Mint ahogy mi is megindultunk, hogy egy rövid kávézás után hazaérkezzünk. 

Kicsit mozgalmas időszakot zárok le ezzel a konferenciával, rengeteg helyen fordultam meg augusztus 23 óta, amikor is felavattuk a képeket a "Ligetben". Most a fogyókúrám szempontjából egy nyugodtabb időszak következik, remélem sikerül pár kilótól megszabadulnom. Ami nagyon jó lenne, több szempontból is. Bízom benne, hogy sikerülni fog. Majd beszámolok róla.  

Szólj hozzá!

Címkék: Utazások Konferenciák

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr755538436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása