HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Jól érzem magam

2013.10.09. 21:11 Morgó Medve

Momentán viszonylag jól érzem magam. És ehhez csak annyi kellett, hogy kikapcsoljam a TV-t, elővegyek néhány kazettát amin jó zenék vannak, ezeket valamikor még én vettem fel, beletegyem egy walkmanbe, fejemre tegyek egy jó dinamikájú sztereó fejhallgatót és máris minden megvan ahhoz, hogy jól érezzem magam. Persze csak itt és most, mert azért van nekem gondom elég mostanában. Most viszont tényleg nagyon jó, hogy nem szól a TV, helyette a Muzsikás együttest hallgatom. A walkman egy kínai tucatdarab, de nagyon jó minőségű. És a fejhallgató is igazán jófajta, volt vagy 2500 Ft mikrofonnal együtt. Úgy hogy ez nekem most így jó.

Azért borzasztó volt már ez a sok politika minden csatornán és az acsarkodás minden fronton. Tudom nem sokáig tart ez a TV undor, de időnként be kell iktatni ilyen estéket is. Nem fogok lemaradni semmiről, illetve ha le is maradok nem vészes, nyugdíjas vagyok, a társadalom nélkülem is elboldogul, nem vagyok meghatározó eleme a gazdaságnak sem. Így aztán szól a zene én meg szép komótosan internetezgetek. Megválaszolom a napközben kapott leveleket, elolvasom Jilly Viktor véleményét a nyelvtanulásról, nyelvoktatásról. Ha valaki szintén elolvasná itt megtalálja őket:

http://www.nyelvtanulas.abbcenter.com/?id=9689&cim=1

http://mno.hu/migr_1834/ne-az-angol-legyen-az-elso-idegen-nyelv-882817

http://www.prohuman.hu/hu/sajtohirek/827

Valamikor régen én is szívesen megnéztem a TV-ben a nyelvórákat amelyeket kisiskolásoknak tartott. Fel is vettem ezeket kazettára, de aztán jöttek az ínséges idők amikor nem volt üres kazettám, így ezek áldozatul estek más műsoroknak. Mostanában viszont alig van mit felvenni, ami sajnálatos. Vagy nincsenek felvételre érdemes új filmek vagy pedig sok az ismétlés, amik viszont már megvannak.

Visszatérnék még erre a Timur-ra és "bandájára". A visszajelzésekből úgy veszem észre kevés muníciót adtam ahhoz, hogy rá lehessen jönni, ki is az író aki így fogalmazott a "Timur és csapata" kapcsán.  Kicsit segítek. M.Gy. a monogramja. Úgy gondolom ennyi segítség elég lesz. Közben lejárt a kazettám, kicserélem egy Beatles-re. Ritka tehetséges társaság, még ma is élvezet hallgatni őket. És tényleg jól érzem magam. Nem sok kellett hozzá.

2 komment

Címkék: Morgás Nyelvek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr855561029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2013.10.10. 22:38:48

Én rájöttem M.Gy.-re, de azt mondtad, ne írjuk be, hát lapítottam. :)
süti beállítások módosítása