HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Koncertek

2014.02.05. 14:15 Morgó Medve

Most tudtam meghallgatni azt a koncertet, amit legutóbb ajánlottam, azt a másodikat, a templomi verziót. Tényleg fantasztikus mű, ezt csak jól lehet előadni. Ez is nagyon tetszett. Úgy láttam ott ült az első sorban maga a Mester is, sőt a végén virágot is kapott. Sokat nem kellett utaznia, ő is ebben a bányászvárosban, Katowicében lakik. Egy dolgot nem értettem, hogy a hölgy a fehér ruhájában miért üldögélt ott. Úgy vettem észre azonkívül, hogy ott volt nem csinált semmit. Lehet, hogy a karmester felesége? Lehet, nem tudom.

Na szóval, szép volt, örülök, hogy megosztottam olvasóimmal. Egyébként Andrzej Wajda kiváló filmje a "Pan Tadeusz" megvan a YouTube-on, meg lehet nézni. Ha már koncert, akkor eszembe jutott egy régi írásom is, ami nekem akkor nagyon tetszett, most elolvasva most is tetszik. Régen amíg az előző helyemen voltam volt egy olyan lehetőség, hogy a szélre ki lehetett rakni olyan írások elérhetőségeit amelyeket az ember sikeresnek tartott. Sajnos egyelőre ez a lehetőség nincs meg, így aztán így fapados módon ajánlanám a tisztelt olvasóim figyelmébe.

Persze igyekszem nem úgy járni mint az egyszeri leányzó, aki mikor egy-egy legényt beengedett magához mindig csak egy pár papucsot kért tőlük, aztán mikor az idő felette is eljárt minden belopózó férfiember egy-egy pár papucsot kapott hajnalban a távozáskor. Tehát rövidre fogva a dolgot nem szeretnék új írások helyett régieket ajánlgatni, de azért a jobbak csak megérdemelnek egy újraolvasást. Tehát az írás az egyetemi karácsonyi koncertről itt olvasható:

http://morgomedve.blog.hu/2007/12/22/karacsonyi_koncert_2007

Van benne egy link, sajnos az ismert okok miatt nem működik, de innen elérhető az is:

http://morgomedve.blog.hu/2006/11/11/en_es_az_enekles

Jó olvasást kívánok! :)

Szólj hozzá!

Címkék: Vidámság Zene Gyermekkor

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr525800030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása