HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Apróságok 1.

2014.05.18. 21:21 Morgó Medve

Kicsit elmaradtam, valahogy nem volt hangulatom. Ez az idő is zavar, hideg van, menni kellene Mályiba is, valószínűleg nagy már a fű. Aztán nem vált be ez a hangjelző sem az autómban ami abban az esetben figyelmeztetne, hogy ha rajta felejtem a világítást. December 2-án szerelték be, lassan lejár a garancia, visszamentem pénteken, hogy csinálni kellene valamit. Kicserélték a hangjelzőt de amit beleraktak ugyanolyan halk. Megegyeztünk, hogy rendelnek másikat, hétfőn telefonáljak. Hát majd telefonálok. Kínos ez az egész még ha nem is tehetek róla. Most azt csinálom, hogy ha ismerős autóst látok megkérem, hogy hadd hallgassam már meg az övét. Idáig egyet hallgattam meg, elég lassan haladok, igaz, innen a lakásból ez nehezen megy. Lehet, hogy holnap kimegyek az egyetemi parkolóba. Úgy gondolom 10 már elegendő minta, már csak 9 embert kell megkérnem. Mondjuk nem értem ezeket a szerelőket, megspórolhatnák a beszerelést ha előtte úgymond a satupadon megmutatnák, hogy szól. De ők tudják, ebbe már nem szólok bele.

Azért van jó is, pénteken este olajos/gázos szakestélyen voltam, jól éreztem magam. Emlékszem egy éve is az olajos szakestéllyel zárult a nap amikor nem sokkal az epehólyag műtétem után úgy adódott, hogy egész nap ettem. De erről be is számoltam akkoriban. Nem volt szándékos, így alakult. Napközben Küldöttgyűlés volt a fővárosban, bőven mérték a szendvicseket mégis maradt még a végére is, aztán a lánykák is hoztak útravalót, talán Pécelnél járhattunk a mikrobusszal amikor megkínáltak. Persze nem tudtam ellenállni. Aztán az egyetemen akkor is volt egy kis fogadás szakestély előtt, nem akartam megsérteni a fiatalokat, hát csipegettem rendesen. Végül a szakestély alatti zsíros  kenyerekkel ért véget epehólyag nélküli szervezetem terheléses tesztelése. Jól aludtam, kutyabajom sem lett. A mai méredzkedésem eredményét látva jobban jártam volna ha akkor végigszenvedem az éjszakát. De nem szenvedtem, így aztán hatalmas fogyásokról sem tudok beszámolni. Már nem is ígérek semmit, de azért nem adtam fel. Mondjuk nálam az is eredmény hogy nem híztam.

Jó 2 hete Selmeci Diák Napok voltak, oda is leugrottam, szerencsére kocsival mentem, így sörözés nem volt, viszont kiadós ebéd és vacsora szolgálta, hogy a fiatalságnak nem ártson meg az ital. Nem ittak ők sokat, csak inkább kitartóan. Csütörtökön mentek és vasárnap hagyták el a helyszínt, történetesen Bükkszéket. Hazafelé olyan hirtelen kapott el bennünket az eső (egy soproni cimborát vittem el Egerig) hogy meg kellett állnom, hogy beüzemeljem az ablaktörlőt, a fűtést meg hogy hová menjen a meleg levegő. Egyszerűen nem láttam ki. Igaz már sötét is volt, szűk is volt az út, éppen Sirok felé tartottunk. Aztán mire beértünk Sirokra már el is állt. Valamikor rengeteget jártunk arra mikor Recskre jártunk a bányához a köteleket vizsgálni. Ezerszer ígértem már, hogy majd írok róla, egyszer tényleg nekiállok már. Az az igazság, hogy képeket kellene beszkennelni, de soha nincs rá idő.  Kis színesként javaslom olvassuk el azt a kis írást. Biztos ajánlottam már de talán van még aki nem olvasta.

Végezetül még egy hír. Úgy látom megint bezárt az a "Szeresd Pocakod Büfé" itt a közelben. Most már úgy néz ki végleg.

Szólj hozzá!

Címkék: Apróságok Személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr976179698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása