HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Utazásaim

2014.06.12. 21:52 Morgó Medve

Kicsit megjárattam a személyi igazolványomat ebben a nagy melegben. Kedden Pesten voltam, jó érzés volt, hogy csak 1180 forintomba került a vonat, ez volt a helyjegyek ára, meg élveztem azt is, hogy a Metrón csak fel kellett mutatnom, ahelyett, hogy drága pénzen vett menetjegyet mutogattam volna. A villamoson ugyan nem kellett felmutatnom semmit, bár én ott is szívesen felmutattam volna. Mint Majakovszkij a piros útlevelet ismert versében. Biztos emlékszünk rá, amelyben a felmutatáshoz élőszóban még hozzáfűzte, hogy olvassák és irigyeljék mert ő a Szovjetunió polgára. Azért abban a közegben ahol ezt olyan büszkén mutogatta nem hiszem, hogy sokan irigyelték volna. És főleg akkortájt.

Hazafelé kicsit megszívtam ezt a vonatozást. 17.30-kor kellett volna indulnunk, negyed óra késéssel el is indultunk, aztán a kalauz elmondta, hogy Füzesabonynál kicsit feltorlódtak a tehervagonok, így onnan majd autóbuszokkal megyünk tovább  Mezőkövesdig, majd onnan megint vonattal tovább. Ez így leírva elég rapid megoldásnak tűnik, a valóság kicsit más volt. Egyrészt Füzesabonyban a buszindulást nem kapkodtuk el, vártunk csak nem tudtuk mire, aztán útbaejtve néhány falut csak megérkeztünk Mezőkövesdre. Ott kellemes ejtőzés következett egy személyvonatban - indulásra várva - majd nagy nehezen megindultunk és már száguldottunk is Miskolc felé. Tempónkat csak az egyes állomások fékezték, ugyanis - ahogy mondani szokták - megálltunk minden állomáson és megállóhelyen. Fél 10-re futottunk be Miskolcra. Miután szolidaritásunkról biztosítottuk tovább vergődő utastársainkat (a vonat célállomása eredetileg Debrecen volt) leszálltam és hazabuszoztam. Én legjobban a szomjúságtól szenvedtem, bár Mezőkövesden tudtam inni egy falikútból, mégis úgy vetettem rá magam itthon az ásványvízre és a száraz homoki borra mintha soha nem ittam volna. Nekem fröccs régen esett olyan jól mint akkor.

Tegnap meg egy baráti nyugdíjas társasággal Szomolyán voltam egy borpincében. Ide busszal mentünk és azzal is jöttünk. Hát mikor Egerben szálltunk fel, eszembe jutott, hogy most azért nem sokat kaszál rajtunk a cég. De hát ez nem mindig van így, majd lesz aztán árbevétel is. Például holnap is csak szakestélyre megyek, holnapután meg 35 éves találkozóra (meg szakestélyre). Egykori tanítványaim találkoznak. Szerencsére már könnyebben elviselhető időjárásról hallani. Hát ez van, ezt is megértem, hogy pénz helyett csak az igazolványomat kell mutogatnom. Sajnos egyelőre csak a személyit mert ezt a speciális miskolci igazolványt még nem volt időm megcsináltatni. De jövő héten erre is sort kerítek. Fénykép már van hozzá néhány, majd elmesélem honnan. Szép kis eset volt az is.

Szólj hozzá!

Címkék: Utazások Baráti társaságok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr946298483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása