HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Videó a Facebook-on

2015.03.09. 13:16 Morgó Medve

Már több mint egy hete, hogy közzétettem a Facebook-on egy 2,5 perces kis videót. A videó a "Just Married" paródiája. Bizonyára mindenki látta már angolszász filmekben, hogy az esküvő után a fiatalok beülnek egy autóba, amire ki van írva, hogy "Just Married" és a kocsi után konzervdobozokat kötve meglehetősen zajosan elhajtanak, többnyire nászútra. A "Just Married"-et többféleképpen lehet fordítani, szó szerint azt jelenti, hogy éppen megházasodottakról van szó, tágabb értelemben fordíthatjuk nászutasoknak is. 

Nyilván ez ihlette meg az amerikai fiatalembert, aki az autójára az "Just Divorced", magyarul "Éppen elvált" kifejezést tartalmazó táblát rakta ki és így autózott végig egy fürdőhelyen. Itt az élményt az jelenti ahogy a járókelők reagálnak erre az egészre. Nekem úgy en bloc nagyon tetszett az egész, az ötlet is, a járókelők reakciói is, úgy gondoltam fergeteges sikert fogok aratni ha közzéteszem az idővonalamon. Nem így lett. 10 nap alatt 10 ember jelezte, hogy tetszik neki a dolog, azonkívül egy megosztást sikerült begyűjtenem az 1576 ismerősömtől. Hát ez nem sok.

Az okokat elemezve, azt tartom legvalószínűbbnek, hogy az emberek nem szeretik a Facebook-on a videókat. Én sem szeretem, leginkább azért mert ha ráklikkel az ember nem a videó indul el, hanem mindenféléket kérnek még az embertől, például megosztást, meg ilyesmiket. Ilyenkor én is bosszúsan lépek vissza, megfogadva, hogy ezután soha nem fogok ráklikkelni semmiféle videóra. Többnyire már be is tartom. Hát lehet, hogy ez lehet a sikertelenségem oka, bár én megjegyeztem, hogy klikkelés után azonnal elindul a videó. Ennek ellenére abszolút kudarc, úgy hogy néhány nap múlva le is veszem. Ezek után legalább a Morgómedve olvasói nézzék meg. Remélem itt nagyobb lesz a siker. :)

 https://www.youtube.com/embed/n36YuKMyzNA#t=53

Szólj hozzá!

Címkék: Közösségi oldalak

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr487253739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása