HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

ICQ beüzemelve

2015.04.13. 13:00 Morgó Medve

Kicsit be vagyok havazva, de azért köszönöm, megvagyok. Megtaláltam a régi ICQ adataimat, így fel tudtam installálni a gépemre. Új felhasználóként is megtehettem volna, de szerettem volna visszanyerni a régi ismeretségi körömet. Hát bizony itt sok minden megváltozott, persze ezek a változások mind előnyösek. Aminek nem örültem, hogy csak egy ismerősöm maradt meg, egy cimbora Harkovból. Sajnos a kis kínai lány sincs meg, pedig szívesen megkérdeztem volna tőle, hogy van? Hogy alakult az élete azóta hogy nem beszéltünk?  Azért bízom benne, hogy valahol még ráakadok ez elérhetőségére.

Egyébként jól vagyok, szombaton vadpörköltet főztünk a rókákkal a kollégiumoknál, este meg szakestély volt. 20 éves jubileumot ünnepeltünk. Jó, hír, hogy fel tudtam venni a kissé kinőtt sötét öltönyöm nadrágját úgy, hogy ez csak akkor derült ki amikor már a zakót vettem le a vállfáról és ez nem az egyenruhámhoz tartozó volt. Kicserélni már nem volt idő, így abban mentem a szakestélyre. Ez természetesen annak köszönhető, hogy ledobtam pár kilót. Konkrétan olyan 5-6-ot. Hát, ez is valami. Aztán szombaton este elhajoltam, isteni finom zsírral kenték meg a kenyereket, meg hát a lila hagyma sem rontott rajta. Úgy hogy most van mit levezekelni. De igyekszem tovább folytatni a fogyózást, már csak a térdeim miatt is. Úgy hogy lehet drukkolni. :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: Jótanácsok Ismeretetterjesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr397364432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása