HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Kevesebb film a TV-ben

2015.04.26. 08:19 Morgó Medve

Azt hiszem még soha nem volt ilyen kevés néznivaló a TV-ben mint mostanában. És ennek most nem műsorszerkesztési okai vannak. Egyszerűen arról van szó, hogy miután az M1 hírcsatorna lett a korábban itt nézhető műsorok ma már kiesnek. Maradt az M2, a Duna és Duna World. Az M2 napközben gyermekcsatornaként működik, este pedig Petőfi TV-ként. Lehet, hogy bennem van a hiba, de én itt még nem találtam olyan műsort ami érdekelt volna. Maradt a két Duna TV. A régi Duna TV megőrizte profilját, elvileg tehát itt változatlan a műsorstruktúra, ugyanez mondható el a Duna World-ről is. Ami azért sajátos szerepet tölt be a hazai televíziózásban, nem is nézem túl gyakran.

Summa summarum az új hírcsatorna belépésével lényegesen szűkült a TV-ben látható filmek száma. Persze lehet azt mondani, hogy egy televízióban nem csak filmeket kell nézni. Ez így igaz, de én azokat szeretem. Hát ez a helyzet pillanatnyilag, ennek megfelelően egyre gyakrabban nézek esténként filmeket a videó gyűjteményemből. Éreztem én mikor elkezdtem gyűjteni a filmeket, hogy szükség lesz még ezekre. Jól éreztem. És mit csináljon akinek nincs videó kazetta gyűjteménye? Marad a viszonylag drágán beszerezhető DVD vagy a YouTube. Sok minden megvan azért ott is. Emlékszem néhány éve azt olvastam valahol, hogy a jövő TV nézője az Internetről fogja összeállítani a saját TV műsorát. Úgy gondolom eljött ez az idő, lehet egyedileg összeállítani a néznivalókat.

7 komment

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr307399392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2015.04.29. 09:37:31

Talán majd ha végre beindítják a közszolgálati sportcsatornát, akkor lekerül az a rengeteg sportközvetítés a Duna World-ről és helyreáll valami egyensúly a két csatorna közt. Mert pillanatnyilag túltengenek a sportműsorok, de nagyon. :(

vajgerpeti 2015.04.29. 16:24:34

Van még az M3 retró csatorna, ahol 30-40 éves filmeket adnak. Van néhány régi, nagyszerű színházi előadás is, de olyan későn kerül adásba, amikor már mindenki alszik. Ezek általában este 23 óra után kezdődnek.
A másik akadály hogy az adások zöme csak digitális formában kerül adásba és ezt csak un.lapos tv-n lehet programozni, klasszikus, hagyományos tv-n nem, vagy csak külön telepíthető adapteren keresztül, amit az adott szolgáltató jó pénzért ad.
Nálam például 8 sportcsatorna van, de elvették az angol nyelvű TCM csatornát, ami este 9-kor kezdődött és helyette a CN rajzfilm gyerek csatorna került a helyére.
Sajnos ki vagyunk szolgáltatva a kábelszolgáltató kénye-kedvére, amit még tetőz azzal is, hogy időnként új frekvenciákra teszi át a műsorokat, teljesen érdektelen új műsorokat iktat be, és ilyenkor újra kell programozni a tv-t.
Például ugyanaz a kábelszolgáltató városonként is más összeállítást ad: amikor Tatabányán a lányomnál nézem annak a szolgáltató csatornáit ami Miskolcon is van nálunk, ott olyan műsorok is vannak ami itt soha nem volt.

Morgó Medve 2015.04.30. 07:31:30

@exbikfic: Egyetértek. Bár néhány sportcsatorna már van, igaz ezek nem közszolgálatiak. Viszont az egész írásom belesűríthető egyetlen mondatba: elvettek egy csatornát tőlünk. Ez meg is látszik a kínálaton. Napok óta nincs bejelölve semmi, amit érdemes lenne megnézi vagy ajánlani.

Morgó Medve 2015.04.30. 07:41:30

@vajgerpeti: Ezt az M3-at azért nem vettem figyelembe mert korlátozott az elérhetősége. Nekem 2 szolgáltatóra van rálátásom, egyiknél sem érhető el az olcsóbb csomagokban. Azonkívül ömlesztve ennyi ismétlés már sok, tömény, nem vonzó. Annak idején én is morogtam, hogy nem tudom nézni, de a kínálatot látva már nem nagyon sajnálom, hogy nincs benne az előfizetett csomagomban. Jellemző egyébként, hogy az igazán értékes műsorok késő éjszaka vannak. Egyetértek azzal, hogy a kábelszolgáltató nem nagyon veszi figyelembe a nézők igényeit, önkényesen dönti el hogy hol mi fogható. Mintha Tatabányán másféle emberek élnének mint Miskolcon. Ebben azért lehetnének egységesek. Vajon mivel indokolnák az eltérést?

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2015.04.30. 21:59:57

@Morgó Medve: Bocsánat, ez egy korábbi bejegyzésedhez tartozik: figyelmedbe ajánlom a FB egyik csoportját, Csengetett Mylord címmel. :) Pár napja csatlakoztam és nagyon élvezem. Tudom, hogy szereted a sorozatot, hátha szívesen csatlakoznál (nem akartam ott a FB-on üzenni).

Morgó Medve 2015.05.01. 09:50:05

@exbikfic: Tényleg imádom a sorozatot, már csatlakoztam is. Köszönöm szépen. :)

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2015.05.01. 11:51:42

@Morgó Medve: Örülök, hogy csatlakoztál, jó mulatást! Sőt majd látod, hogy jún. 13-ra találkozót is szerveznek a Margitszigetre. :)
süti beállítások módosítása