HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Kamerás ellenőrzés

2015.08.17. 18:33 Morgó Medve

Az egyik TV műsorban megint szóba kerültek az ózdi kamerák, amelyekkel az önkormányzat a közmunkásokat ellenőrizte vagy ellenőrzi, nem is tudom most mi van. De nem is ez a lényeg. A lényeg az, hogy én először 1966-ban vagy 1967-ban láttam ipari kamerát hasonló céllal üzemeltetni. Én akkor középiskolába jártam, de ugyanott működött egy Felsőfokú Technikum is. Ők már főiskolásoknak minősültek, fel is néztünk rájuk rendesen.

Nekik volt államvizsgájuk amikor az iskola úgymond bevetette az egyéb célra vásárolt ipari kameráját. Nagy dolog volt egy kamera akkortájt, nem úgy mint mostanában. Az én kissé ósdi mobiltelefonomon kettő is van. Nem tudom ki találta ki ezt az ellenőrző  módszert, de már akkor is elismerően bólintottam mikor megláttam. Az történt ugyanis, hogy egy teremben készültek fel a hallgatók, felügyelő tanár nem volt a teremben, ellenben berakták helyette azt a bizonyos ipari kamerát, egyenesen a készülő hallgatóra irányítva. A kamerához tartozó monitor a folyosón volt. Aztán vagy nézte valaki vagy nem. De leginkább nem. Amit viszont a felkészülő nem tudhatott, így aztán a puskázás teljesen kizárható volt. Mikor megláttam, tényleg lenyűgözött a dolog, ha a hatékonyságát néztem. Ha nem azt, akkor eléggé elítéltem, megmondom őszintén. Valószínűleg a diák énem került bennem túlsúlyba. Valahogy nagyon antihumánusnak találtam. Hogy finoman fogalmazzak. Puskázni nem való (bár ha nagyon megszorultam én is csináltam) de azért valami esélyt kell adni a vizsgázónak is. Hát ez nem adott.

Ha már itt tartunk nálunk a tanszéken a tanszéki könyvtárban folytak az államvizsgák, a felkészülés meg az én szobámban az én íróaszatlomnál történt. Nekem akkor nem volt szükségem rá mert én a magas Államvizsga Bizottság mellett jegyzőként tevékenykedtem. Aztán mikor véget ért az egész és visszaültem az asztalhoz mindig sikerült begyűjtenem a puskákat amiket a hallgatók az én íróasztalom különféle rekeszeiben hagytak. Nem nagyon jöttek vissza érte, a tollakért sem. Nem voltak ezek drága tollak, sokra nem mentem velük. Azokért valószínűleg visszajöttek volna. Néha még hónapok múlva is kezembe akadt egy-egy puskagyűjtemény.

Szólj hozzá!

Címkék: Egyetem Technikum

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr537713348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása