HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Kedvező változások a Duna World-nél

2015.10.19. 15:59 Morgó Medve

Kedvező változásokat tapasztalok a Duna World TV csatornánál, ugyanis napközben 11 óra után nem sokkal minden nap valami értékesebb filmet vagy TV-játékot mutatnak be. Ami lássuk be, kedvező jelenség. Az M1 csatorna profilváltása után jelentősen csökkentek azok a lehetőségek amelyek filmek bemutatását tették lehetővé. Sajnos azok a csatornák sem állnak mindig a helyzet magaslatán amelyeknek a profilja nem változott.

Tegnap este például az M2 Petőfin volt a Filmklub soros adása, amelynél még tegnap este sem lehetett tudni, hogy mit vetítenek majd és miről is folyik majd a diskurzus a film előtt és után. Nem tudom miért van így, én viszont úgy vagyok vele, hogy ha nem tudom mit láthatok nem is kapcsolok oda. Lehet, hogy ezt nem is igénylik egyébként.

Amúgy is érdekes műsorszerkesztési elvekkel találkozhatunk időnként. Nem értem például, hogy ha van egy külön gyermek csatorna (M2) akkor miért kell a Tüskevárt a Duna TV-n vetíteni? Azt meg már el sem tudom képzelni kinek szánják az ugyanott péntek éjszaka 0.25-kor kezdődő Eltüsszentett birodalom című mesefilmet? Gondolom a gyerekeknek. Akik szerencsére ebben az időben remélhetőleg már húzzák a lóbőrt. És ha már a televízió műsorokról írok meg kell állapítanom, hogy a TV2-n megszűnt az a kiváló gyakorlat, hogy legalább éjszaka levetítettek időnként egy-egy értékesebb filmet. Úgy tűnik ennek vége. Igazán kár, nagyon sok nagyon jó filmet tudtam felvenni ezekben az éjszakai órákban. Visszatérve írásom elejére, érdemes odafigyelni a Duna World-re a 11 óra utáni idősávban, sok régi értékes filmet láthatunk.

3 komment

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr177990437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajgerpeti 2015.10.22. 15:26:15

Az Eltüsszentett birodalom című filmet én nem látom az éjszakai sávban sehol. Holnap -23-n 10 órakor vetítik a Duna tv-n.
A műsorismertetőben az áll, hogy 1956-ban készült, de 1990-ig dobozban volt, nem engedték vetíteni.

vajgerpeti 2015.10.23. 08:30:09

Igazad van, én nem a Duna tv-n kerestem az ismétlést hanem a Duna Word-n. Régebben volt olyan műsorismertető, hogy tengerentúli adás, ami Észak-Amerikának sugárzott adás volt. Lehet hogy ez most is megvan de már külön nem jelzik.

Morgó Medve 2015.10.23. 17:36:43

@vajgerpeti: Örülök, hogy megvan. Most akartam belinkelni.:) Egyébként én láttam, nem találtam benne semmit ami miatt dobozban kellett volna tartani. Valaki túlliheghette a dolgot.
süti beállítások módosítása