HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Fogselyem

2016.01.24. 11:08 Morgó Medve

Tegnap délelőtt véletlenül láttam meg egy kis filmet a fogselyemről. Megnézni még nem néztem meg, de felvettem, majd megnézem valamikor. Eszembe jutott viszont, hogy jó 30 éve itthon volt egy Kanadában élő (nő)rokonunk, aki ebéd után elővett valami cérnát és elkezdte húzogatni a fogai között. Mi meg csak néztünk, hogy mit csinál ez. Akkor tudtam meg, hogy ez egy fogselyem és azért csinálja mert náluk otthon Kanadában nagyon drága a fogorvos. Én meg azt gondoltam, hogy ha nagyon drága akkor csak húzogassa, mi nem fogjuk, mert nálunk ingyenes a fogorvosi ellátás is, igaz ez leginkább a húzásra vonatkozott. Én akkor a harmincas éveim közepén voltam, fogaimmal már magánrendelésekre jártam, de az ottani árak sem voltak vészesek, így kicsit megmosolyogtam ezt a fogselyem húzogatást, amit egyébként nem is találtam nagyon gusztusos dolognak így a nyilvánosság bevonásával.

Évtizedek teltek el amikor egyszer csak a fogorvosom előállt ezzel a fogselyemmel. Én egy békés és barátságos ember vagyok, főleg egy fogorvosi székben, így aztán érdeklődéssel hallgattam. Aztán fejébe vette, hogy megtanít a használatára. Elővett egyet és kezdte elmondani és megmutatni a használatát. Én már nagyjából a mondanivalója felénél elfelejtettem az elmondottakat, ezzel el is dőlt a dolog, hogy én nem fogok fogselymet használni, de azért udvariasságból hagytam végigmondani. Nyilván azért mert még egyszer nem fogom megkérni, hogy mondja már el, ha meg elmondaná mi a garancia, hogy még otthon is emlékezni fogok rá? Így aztán - bár fontos számomra a fogaim állapota - lemondtam erről fogselyem használatáról. Sajnos lassan a zöld Elmex fogkrémről is le kell mondanom mert 1300 forint körüli összeget már nem fogok adni érte. 

Egyébként egy sor erejéig visszatérek erre a filmcafe nevű filmcsatornára, megnéztem egy másik filmet is náluk, egész jó kis krimi volt. Arról szólt, hogy egy fiatal nő oda vesz társnak a bérleményébe egy másik nőt is, akinek nem minden stimmel a fejében...

A film címe: Egyedülálló nő megosztaná, itt olvashatunk róla.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Filmek Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr908306372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása