HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Mályi eltéve jövőre

2016.09.25. 12:15 Morgó Medve

Tegnapelőtt kimentem Mályiba téliesíteni a vízvezetéket. Idén először mentem ki akkor amikor még jó idő van, nem hidegben kellett ácsorognom amíg a bojlerből lefolyt a víz. Nem beszélve a vízaknába való lemenetelről. Ezt különösen utálom. A nyílás szűk, a derekamat mindig végiggyalulom az aknanyílás peremén, lent víz, nedvesség, büdös és néha varangyos békák. Ez most sokkal kedélyesebben zajlott. Elkezdtem olvasni a napon, aztán mikor úgy gondoltam, hogy már nem lesz szükségem vízre leeresztettem a vizet a bojlerből majd fürdőnadrágban leereszkedtem az aknába, leeresztettem a vizet a csővezetékből is, majd bebugyoláltam a csőnek a vízóra túloldalon lévő részét különféle rongyokba. Különös kéjjel tekertem körbe a csövet egy kék törülközővel.

Ez a kék törülköző a fiamtól keveredett ide és megérdemli sorsát, mert igen megszívatott. A kedvenc pulóveremmel együtt mostam ki, aztán amikor ez utóbbit terítem ki a fregolira akkor látom, hogy összeszedett egy csomó szöszt, amit a törülköző hullatott magából. Mindemellett még a vizet is megfestette. És ha már ennek a törülközőnek a hátrányait sorolom elárulom, hogy a vizet sem szívja magába. Ki látott már olyat, hogy egy törülköző nem szívja magába a nedvességet? Úgy hogy ez tényleg egy használhatatlan törülköző volt. Ezt bizony a kínai elvtársak nagyon elszúrták. Én nem is értem. Ezeknél azóta is megy a szalag és ontja magából ezt a használhatatlan törülközőt? Remélem azóta az ott dolgozók közül néhányan elloptak egyet kettőt és megmondták a főnökeiknek, hogy ez a törülköző használhatatlan.  Visszatérve a pulóveremre, kimostam még egyszer. Persze semmi nem változott. Tegnap nagy szükségem volt rá, így aztán tegnapelőtt nekiestem és nagyjából másfél óra alatt leszedtem a 0,5 milliméternél nagyobb szöszöket. Így már felvehető volt, aztán bízom benne, hogy előbb utóbb majd lekopik.

Visszatérve Mályira, behoztam még néhány cuccot aztán lezártam egy jó időre. Most már vannak szomszédaim, állandóan kint laknak, otthagytam az elérhetőségeimet, hogy szóljanak már ha valami rendellenességet észlelnének. Ezzel az idei Mályi szezon befejeződött. Jól éreztem magam, az időjárás kegyes volt hozzám. Az olvasásnak persze annyi, itthon nem lehet sokat olvasni. TV, videó, internet, ezek az olvasás fő ellenségei. De azért majd igyekszem tenni valamit. Aztán majd meglátjuk mit sikerül intézni.

Szólj hozzá!

Címkék: Mályi

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr5211741591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása