HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Amikor a sok sem jó/Vetítő

2016.12.29. 12:19 Morgó Medve

Régi tapasztalatom, hogy ha valamiből sok van, az sem jó. Mondok egy példát. Vannak ezek a továbbküldős valamik. Kapja az ember jó néhány más címzettel együtt, megnézi, aztán vagy továbbküldi vagy nem. Vagy meg sem nézi ha látja, hogy valami acsarkodós dolog, én ezeket meg sem nézem csak törlöm. Szóval kap az ember egy küldeményt, amelyben mondjuk egy kattintás és végignézhetjük a világ nemzeti galériáit. Hatalmas kincs, az embernek nem kell keresgetni, nézegetheti a képeket órákon, napokon keresztül. Hát ezzel én nem tudok mit kezdeni. Belenézni éppen belenézhetnék de melyiket tüntessem ki az érdeklődésemmel? Így aztán az lesz, hogy egyiket sem nézem meg, törlöm az egészet és nézem a következőt. Tovább sem küldöm, mert azt vallom, hogy amit én nem értékelek másnak sem küldöm el.

Valahogy így voltam a Hír TV Vetítő című sorozatával is. Mikor megláttam, hogy minden nap 14 órakor lesz egy dokumentumfilm, arra gondoltam, hogy én erre nem érek rá. És nem is néztem meg egyet sem. Kivéve a tegnapi napot. És át kell értékelnem a sorozathoz való hozzáállásomat. Úgy hogy megpróbálok valamit, hogy legalább belenézhessek a filmekbe.

A tegnapi nagyon mély benyomásokat tett rám. A címét nem tudom mert később kapcsoltam be. Olyan emberekkel készültek beszélgetések akiknek valamelyik közeli hozzátartozóját halálra ítélték és kivégezték 1956 után. Megszólaltak olyanok is akik pertársai voltak a halálra ítélteknek. Hát nyomasztó egy film volt. Tudni kell, hogy 1956 novemberében Kádár János kijelentette, hogy azoknak akik nem vettek részt gyilkosságokban nem lesz bántódásuk akkor sem ha fegyverrel harcoltak. Közben az elhárítás emberei járták az ausztriai menekülttáborokat, a rádió pedig folyamatosan játszotta az "Oly távol messze van hazám" című dalt. Sokan hittek Kádárnak, sokakat kínzott a honvágy, ők hazajöttek. Sokszor már a határon lefogták őket. A többit tudjuk, sokszor csak a kivégzést megelőző napon tudtak találkozni a családjukkal. Ennek a filmnek a hősei is hittek az ígéreteknek. Ki Texasból, ki Svájcból ki csak Ausztriából jött haza. Meghalni. Hát tényleg nyomasztó film volt. 

Na szóval ez inspirál arra, hogy igyekezzem megnézni ezeket a kora délutáni filmeket. Sajnos a program újságok nem valami részletesen ismertetik a Hír TV programját, a honlapjukon meg nem találtam programot. Bizonyára én vagyok a hibás. Kiderítem a tegnapi film címét és utána nézek hátha megvan a Neten valahol.

Szólj hozzá!

Címkék: Filmek Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr5512079923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása