HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Csecsemők a szerszámosládában

2017.01.16. 16:44 Morgó Medve

Nem szeretem nagyon a bulvárt, meg a bulváros címeket sem, de arra az esetre amit most megosztok a Morgómedve olvasóival tényleg nem nagyon lehet mást írni. Lehetett volna még írni például, hogy a mi kis horrorisztikus történetünk, ettől talán jobb amit én írtam. Az egész onnan jutott eszembe, hogy a napokban bukott le egy fiatal nő, aki gyermekét a szülés után megfojtotta, majd egy éven keresztül rejtegette a házban. A kis holttestet a rokonok fedezték fel, ők jelentették az esetet.

Amiről én fogok írni abban az ügyben 1975 december 19-én hirdetett ítéletet a Borsod megyei Bíróság. A vádlott egy 42 éves miskolci általános iskolai tanárnő volt, aki 1968-ban férjétől elvált, ezt követően 1970-től 1975-ben történő letartóztatásáig négy alkalommal esett teherbe, gyermekeit minden alkalommal megszülte és megölte. Vagy csak nem látta el és hagyta őket meghalni. Az ítélet indoklásában részben az előre megfontoltság is szerepel. Ezután a kis holttesteket egy reklámszatyorba csomagolva elrejtette az éléskamrában található szerszámos ládában. A bíróság első fokon 15 év fegyházbüntetést szabott ki rá, hogy másodfokon mennyi lett belőle nem tudom. Jogérzékem azt súgja hogy valószínűleg másodfokon is helybenhagyták.

Szomorú este volt ez többszörösen is, nem gondolnám, hogy kommentálnom kellene. Ha jól számolok most lenne 84 éves, valószínűleg már nem él. Annyit azért megjegyzek, hogy nem felsőfokú végzettségű emberek szoktak ilyesmit elkövetni. Szerintem a büntetés is arányban állt az elkövetett cselekménnyel. Olyan 10 év után szabadulhatott. Hát kemény évek lehettek ezek akkoriban.

Eddig tart ez a kriminalisztikában is ritkán előforduló eset leírása.

Én egyébként küzdök a náthámmal. Legutóbb még bizonytalan voltam benne, hogy mi is lesz belőle, hát ez lett. Ma leballagtam még egy doboz gyógyszerért. Rubophennel kezdtem, Neocitránnal folytatom. Jó kis meleg löttyök ezek, kezdek rákapni. Pedig mikor legelőször ittam igen csak irtóztam tőle. Aztán megkedveltem. Szóval ez a helyzet most velem. Elköszönök, megyek mixelek magamnak egy ilyen finomságot. És bontok egy újabb csomag papírzsebkendőt. A harmadikat.  

Szólj hozzá!

Címkék: Börtön és Kriminalisztika

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr2712130699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása