HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Van-e ingyen ebéd?

2017.02.12. 19:20 Morgó Medve

Természetesen van, annak ellenére, hogy divatos azt mondani, hogy nincs. Már hogyne lenne. Itt ahol én lakom a közelben működik egy ingyenkonyha. 11 órától lehet bemenni, aki bemegy az az előtérben fehér köpenyekben szorgoskodóktól kap egy műanyag tálban egy egytál ételt, bemegy a nagyterembe ahol asztalok és padok vannak, leül és megeszi. Nem kell nevet mondani, nem kell sehol aláírni, ha nem a saját szememmel láttam volna, el sem hiszem. Amikor először bementem hárman voltak a fehér köpenyesek, éppen ebédeltek ők is. Ők állva, mert közben jöhettek is a rászorulók, őket ki kellett szolgálni. Kicsit körülnéztem, hogy mi is ez, aztán megkérdeztem, hogy ők is azt eszik ami a fazekakban van? Mondták, hogy igen. Ekkor többet nem kérdeztem de eldöntöttem, hogy legközelebb eszem én is. 

Aztán egy jó hét múlva megint bementem. Igaz, kicsit 11 óra előtt, mondák, hogy még nincs nyitva. Én meg mondtam, hogy csak kérdezni szeretnék. Aztán megkérdeztem, hogy mi szokott lenni ebédre? Mondták, hogy vagy gulyásleves vagy valami tartalmasabb "második". Még azt is megkérdeztem, hogy ki tartja fenn az ingyenkonyhát? Úgy emlékszem az evangélikus egyházat említették. Derék és dicséretes dolog, köszönet Nekik érte. Úgy is mondhatnám, hogy Istennek tetsző cselekedet.

És hogy van-e ingyen ebéd? Annak aki ott ebédel van, hogyne lenne. Egy fillért sem fizet érte. Az más dolog, hogy az ebédnek van költsége, amit valakik kifizetnek.

Hát ennyi lett volna mára. Ne felejtsük el elolvasni kissé lentebb a filmajánlatomat sem, ma éjszakára szól. Jó kis thriller, ajánlom bedurrantani a kábelszolgáltatók kütyüjeit, meg akinek még van a videóját mert igen későn lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr3112252072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása