HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

11 éves a Morgómedve

2017.03.27. 19:18 Morgó Medve

A címben azt írtam, hogy 11 éves a Morgómedve, amin már kicsit túl is haladtunk, ugyanis március 11-én volt 11 éves. Az az igazság, hogy akkor eszembe sem jutott. Annyi mindenre kell mostanában odafigyelnem, hogy ez valahogy kimaradt. Szombaton társaságban voltam, ott beszéltem a blogomról, szóba került az, hogy mióta is írom és akkor jutott eszembe, hogy én bizony márciusban kezdtem el írni, 11 évvel ezelőtt. Így aztán egy rövid írás erejéig csak megemlékezem a dologról. Bár 11 év nem egy kerek évforduló, de azért egy rövidke megemlékezést megérdemel.

Persze ilyenkor valami magasröptű dolgokat illene írni, valamiféle összegzésfélét, így én is leírom néhány gondolatomat. Először is nem jó idők járnak rám már jó ideje, így aztán az írásaim hangulata is eléggé változó, az írások minősége pedig erősen ingadozó színvonalat képvisel. Amikor jobban mennek a dolgok vidámságra is telik, amikor kevésbé akkor az írások is kicsit nyögve nyelősebbek. Érződik rajtuk az erőlködés, de írni kell ha a jövőben is számítok az olvasók az érdeklődésére. Márpedig én még sokáig szeretnék írni.

Van néhány nagy adósságom is. Az egyik Debbie az amerikai levelezőtársam, akivel már majdnem eljutottunk oda, hogy együtt kávézunk Bécsben egy hangulatos kávézóban. 22 éves barátságunk úgy egy éve szakadt meg, szép fokozatosan csökkent a levelek száma és terjedelme nullára. A másik a Kismorzsi amely a Morzsi utódja volt, most már ő is elpusztult. Megmaradt még a Legkisebb Morzsi, de ő elköltözött messzire a gazdájával együtt, már vele sem fogunk tudni találkozni. Most már jön a nyár, Mályiba készülök, de ősszel feltétlenül írok mind Debbie-ről mind pedig a kutyusokról. 

Tudnék még írni, de rövid beszámolót ígértem, úgy hogy elég lesz ennyi is az ünnepi gondolatokból. Végezetül köszönöm hűséges olvasóimnak kitartásukat, nagy dolog ez amikor olyan sok olvasnivaló van az Interneten. Nem beszélve a könyvespolcok tartalmáról, amire szerintem megint érdemes lesz jobban odafigyelni.

2 komment

Címkék: Blog dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr7212375307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2017.03.29. 21:15:35

Utólag is boldog születésnapot! :)
süti beállítások módosítása