HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Apró bosszúságok 2. - Parkolás

2017.04.02. 08:45 Morgó Medve

Van már néhány hete, hogy hallottam a helyi TV-ben, hogy városunk egyes helyein szombaton is ingyenes lesz a parkolás. Idáig reggel 8 és 13 óra között kellett fizetni, ezt követően volt ingyenes hétfő reggelig. Örültem neki, mert a fiamnál is fizetnem kellett, no gondoltam ezután nem kell, de jó. 

Egy hete voltam ott, direkt megnéztem a táblát, amelyen a fizetős időszakok olvashatók, sajnálattal láttam, hogy nem csak a munkanapok szerepeltek rajta, hanem megmaradt a szombat 8-13 óra is. No mondom, volt egy szép elképzelés, de a pénzre szükség van, nyilván maradt minden a régiben és mentem a parkolójegy automatához. Bedobtam 100 forintot, az automata reagált, igaz nem a tényleges időt írta ki, hanem nagyjából 2 órával korábbit. Bedobtam még 50 forintot, ennyit szoktam máskor is, megnyomtam a gombot, hogy várom a jegyet. Ki is adta, rajta az előbbi 2 órával korábbi idővel. Ami nyilván butaság.

Tehát tényleg ingyenes szombaton a parkolás, mint ahogy ezt megtaláltam később a parkoló automatán is. Ami örvendetes, de volna egy építő jellegű javaslatom is az illetékeseknek: le kéne ragasztani a táblákon a szombatra vonatkozó sort.

 

2 komment

Címkék: Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr5012394743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajgerpeti 2017.04.05. 14:23:57

Megnézted a bilétán dátumot? Ha olyankor dobod be a pénzt amikor már nem kell fizetni a parkoláskor akkor a legközelebbi fizetős nap reggelétől indul. Ha szombaton fizettél akkor hétfő reggeltől indul az óra, kivéve a mindennap fizetős helyeken: Tiszai, Tapolca, Lillafüred reggel 8-tól este 18-ig. A régiópark honlapján elég nehezen lehet kibogozni a szombaton is fizetős helyeket, illetve az ingyenes időpontokat.

Morgó Medve 2017.04.06. 08:37:40

@vajgerpeti: Igazad lehet, a 8 óra körüli időpont már hétfő lehetett, csak nekem nem ugrott be. Bár a pénzem már akkor be volt dobva mikor ezt kidobta az automata. Mégiscsak egy figyelmeztető cetli lenne a legjobb megoldás.
süti beállítások módosítása