HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Mályi lerendezve

2017.09.24. 06:28 Morgó Medve

A múlt hét végén elzártam a vizet Mályiban, még jó idő volt, nem kellett kapkodnom, előtte olvasgattam néhány órát majd délután nekiálltam. Így jó vizet leereszteni a bojlerből, hogy az ember olvasgat közben a napon, nem pedig ott áll kabátban felette, aztán mikor lefolyik akkor mászik le az aknába leereszteni a csövekben lévő a vizet. Na ezt utálom nagyon, a nyílás nagysága még csak elmenne, de állni azon a vaslétrán amíg ki nem csurog az utolsó csepp víz is elég kényelmetlen. Meg hát az ember ha nem vigyáz akkor a derekával ledörgöli az összes koszt ami az aknanyíláson van. Márpedig az én termetemmel akárhogy is vigyáz az ember ezt nem lehet elkerülni. Summa summarum, jó, hogy túl vagyok rajta. Ami ér valamit az hazahoztam, a teraszról bepakoltam mindent és lezártam. A fűnyírómat végül is nem kellett javíttatnom, kibírta ezt a szezont is, simán le tudtam vágni vele a füvet. Ezzel a vízleeresztéssel tényleg véget ért a Mályi szezon. Hogy jövőre mi lesz nem tudom.

Végül is jó nyár volt ez is, igaz eleinte döcögősen indult, elég keveset tudtam kint lenni, de aztán volt nagyjából 5-6 hetem amikor nyugalom volt. Ezalatt elolvastam néhány könyvet, bár nem annyit mint szerettem volna. Úgy gondoltam írok is majd mindről de ez nem jött be. Elég kevés időt töltöttem gép mellett, abba meg sajnos nem fért bele. Nem is nagy baj, végül is nem egy könyves blog ez.  

Nyáron úgy gondoltam ha bejövök a városba megreformálom az életem, kevesebb televízió és internet kell és több olvasás. Hát ez sajnos nehezen fog menni. Nagyon megszoktam mindkettőt, de azért majd próbálkozom. Az előbbivel már vannak sikereim, egyre több beszélgetős műsorról mondok le. Rájöttem, hogy ugyanaz a 10 ember megy mindenhová, ugyanazt mondják mindenhol, tényleg nem érdemes rájuk sok időt pazarolni. Engem érdeklő filmek nagyon ritkán vannak, néha mikor nagy bennem a "vákuum" egy egy film után próbálkozom (mint tegnap este is a Porcelánhold című amerikai filmmel) ezek kicsit elvadítanak egy időre az ilyesmitől, ilyenkor mindig jönnek a videó kazetták. Az idősebb kornak is vannak előnyei, mire véget érek az egyik kedvenc sorozatommal a Csengetett Mylord?-al már kezdhetem is elölről. Egyszer elkezdtem olvasni egy könyvet, már a felénél jártam amikor rájöttem, hogy ezt én már olvastam. Mondjuk rettenetesen unalmas könyv volt, úgy hogy nem is csodálom. Ekkor gondoltam arra, hogy elég lenne 20 könyvet megtartani és azokat időnként újraolvasni. Persze azért a helyzet nem ennyire rossz, a napokban gondoltam egy nagyot, elővettem néhány üres lapot és levezettem néhány nehezebb dolgot a korábbi előadásaimból, 6 év után csak egyszer kellett megállnom és kicsit gondolkoznom. Talán még nem akkora a baj. 

Úgy hogy a nyárnak tényleg vége, jön az ősz meg a tél amit nem szeretek, de vigasztaló, hogy utána megint a tavasz meg a nyár jön. De jó lesz. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: Mályi

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr9412889322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása