HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Filmajánlat (Vasember)

2018.02.26. 20:08 Morgó Medve

Az az igazság, hogy én már erre a filmre végképp nem emlékszem. Ha nem vettem volna fel a 10-es listámra most lapítanék, de hát ki látott már olyat, hogy besorolom a legjobb 10 lengyel film közé és ajánlani meg nem ajánlom megnézésre. Mint már korábban írtam én láttam, de tényleg semmire nem emlékszem. De ha abból indulunk ki, hogy ezt is Andrzej Wajda rendezte, akkor ez már azért jelent valamit. Úgy gondlom nézzük meg, én fel is veszem majd. Szerdán este 22.40-kor láthatjuk a Duna TV-n. Még olvassuk el mit ír a Port a filmről:

https://port.hu/adatlap/film/tv/vasember-czlowiek-z-zelaza/event-tv-80821486/movie-11770

Esetleg még ezt is elolvashatjuk:

http://www.filmkatalogus.hu/A-vasember--f5628

Egyébként jól vagyok, délután meghallgattam Endrét Chopinről, érdekes volt, megint zongorázott nekünk egy kicsit. A fogyókúrámat tartom, olyan 11. nap körül járok, a kilók ha lassan is, de mennek lefelé. Általában megelégszem napi 2000 kalóriával és a lehető legkevesebb szénhidráttal. Írom, hogy mit eszem mert különben elszaladna velem a ló. Alkoholt nem iszom, maximum időnként nap 1 dl bort. Mondjuk nagyon nem is hiányzik. Szeptember végén cseréltem 5 liter tokaji bort villányira, még van belőle egy kicsi. Hát így élünk mi itt a végeken.

1 komment

Címkék: Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr3813700780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morgó Medve 2018.03.05. 12:26:22

Hát ez a Vasember elég gyengécske film, nem jól emlékeztem mikor felvettem a 10 legjobb lengyel film közé. Legszívesebben kicserélném a Hamu és gyémánt-ra.
süti beállítások módosítása