HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Egy kiváló birkapörkölt és egyebek

2018.05.02. 20:46 Morgó Medve

Egy kicsit megint elmaradtam, de ezerrel olvasom a könyvemet az örmény népirtásról. Meg egy kicsit lustálkodtam is, bevallom. A könyv nagyon jó, nagyjából az első kötet vége felé járok. Az az igazság, hogy esténként én már nem látok olvasni, így inkább filmeket nézek. Emlékeztem rá, hogy láttam én egy filmet is erről valamikor. Sajnos a címére már nem emlékeszem, így megtalálni sem tudtam. Találtam viszont egy másikat, Ígéret a címe ezt kezdtem el tegnap este nézni. Aztán a vége előtt 20 perccel abbahagytam mert a Musza Daghról kezdett szólni, én meg nem akartam megtudni mi a könyv vége.

Egyébként jól vagyok, csak az éberségemet kellene fokozni ha bevásárolok. Megint rám sóztak egy vödörnyi savanyúságot amin nem hogy meg volt piszkálva a lezáró rész, hanem nem is volt ilyen. Én nem is tudom, begyűjtik a rokonságból ezeket a használt műanyag vödröket és teleteszik a nagyi csalamádéjával? Legközelebb ha arra járok, megnézem majd a többit is. Esetleg szóba elegyedek az eladóval is megemlítve egy csomó hatósági előírást amit éppen megsértenek. Egyébként egy korábbi esetem itt olvasható.

A savanyú egyébként egy kiváló birkapörkölthöz kellett. Ugyanis a múlt hét végén azt csináltam. Még régebben vettem 2 kilót, többnyire oldalas volt felaprítva, idáig a mélyhűtőben várt a sorára. Ez aztán szombat este jött el. Nagy fövés kell ennek, úgy hogy 2 kilónál kevesebbel bele sem kezdek. Először megpróbáltam kicsit leszedni róla a faggyút, de reménytelen volt, végül feladtam. megmostam aztán már öntöttem is a pirospaprikás párolt hagymás zsírra. Aztán olyan 2 és fél óra múltán elkészült életem legjobb birkapörköltje. Négy napja járok rá, pedig egy szép adagot le is fagyasztottam. Még maradt egy kevés, azt is lefagyasztom. Kicsit unom már, egy darabig elég a birkából.

Kicsit elkeserít, hogy a kanadai rokon, meg a tatai kiruccanásom kizökkentett a szigorú fogyókúrámból, nehezen tudok visszatérni a régi kerékvágásba. De azért küzdök. A birkapörköltes napokon például vacsorára beértem egy kefirrel vagy két rudacskával. Újabban ez annak a virslinek a neve ami húst csak hellyel közzel tartalmaz. Én viszont szeretem, valószínűleg az ízfokozóktól. De jó, hogy már nekünk ilyen is van. Meg málnaszörpünk ami nem málnából készült. De én ezt is szeretem mert édesítőszerrel van.

A térdem lassan javulgat. 2 hónapja, hogy kezdődtek vele a bajok.

Tévét változatlanul nagyon keveset nézek, napok óta egy-egy órára van bekapcsolva. Érzem kiegyensúlyozottabb vagyok. A világ nélkülem is megy előre, ha valami lényeges dolog történik úgyis megtudom.

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr5813886012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása