HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Meghívó zenetörténeti előadásra

2018.05.15. 15:36 Morgó Medve

Csütörtökön délután megint zenetörténeti előadásra készülök a könyvtárba. Hallgató ismerősöm ezúttal Johannes Brahmsról tart előadást. Mint írtam május 17-én lesz a II. Rákóczi Ferenc Megyei és Városi Könyvtárban 14.30-kor:

jbrahms.jpg

Egyúttal visszaviszem a Musza Dagh negyven napját is, épp aznap jár le. Ki is hozok valamit ha már ott vagyok, a listámon vannak börtönökkel foglakozók is, ezekből választok majd valamit. Az apropót meg az adja, hogy lassan végzek egy könyvvel, Tódor János írta és az a címe, hogy Vadászjelenetek Magyarországon. Az áthallás egy német filmmel van, nagyon régen volt egy kiváló német film, nem is értem miért nem mutatják be a tévében, az a címe hogy Vadászjelenetek Alsó-Bajorországban. Nem írom le miről szól mert az már tényleg messzire vezetne.

Szóval ebben a könyvben olvastam az Olaszliszkai esetről amely 2006-ban volt, a gyanúsítottak egy év múlva kerültek előzetesbe, a legsúlyosabb ítélet 30 év volt. Ha az előzetesben eltöltött időt is figyelemebe vesszük akkor 11 éve ül a vádlottak egy része és még van hátra 19 év. Hát ez kemény ítélet. Én ilyenkor vonatkozási pontnak az én 11 hónapos katonaságomat szoktam tekinteni. Az persze nem volt közel sem olyan szigorú intézmény mint a szegedi csillag, de azért nagyon vártuk már a végét. Egyszer azt olvastam, hogy egy ember a börtönben 7 év alatt veszíti el a személyiségét. Na jó, nem folytatom. Menjünk együtt Endre előadására, én meg tényleg kihozok valamit a könyvtárból. Jó lenne megszerezni Büky Dorottya könyvét a nehézfiúkról.  Bár nemrég jelent meg, lehet, hogy nincs még meg nekik. De reménykedjünk.

Szólj hozzá!

Címkék: Könyvek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr4613953410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása