HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Filmajánlat (Meghallgatás)

2018.06.02. 08:16 Morgó Medve

Elnézést kérek, nagyon késésben vagyok. Megszoktam, hogy itt a hét közepén vannak nézhető filmek, arra nem gondoltam, hogy Milos Forman csehszlovákiai idejéből filmet mutatnak be szombat este, vagy inkább éjszaka. Nyilván abból az alkalomból, hogy most halt meg néhány hete. Mint tudjuk ő csinált otthon néhány kiváló filmet, aztán - ahogy az első főnököm mondta disszidált fiáról - exportálta magát Amerikába. Ahol szintén csinált jó filmeket, de ezek már nem igazán az én ízlésem szerintiek voltak. Kivételt képez a Száll a kakukk fészkére. Ez szerintem az egyik legjobb filmje.

Amit ma estére ajánlok szerintem a cseh új hullámos filmek közé tartozik. Az első egy zenekari próbát mutat be, a második pedig egy válogatást, mondhatnám úgyis, hogy tehetségkutató versenyt, ahol fiatalokat hallgatnak meg. Az én kedvencem egy bájos teremtés aki - ha jól emlékszem - tengerészekről meg kapitányról énekel. A fiatalság, az üdeség szinte tapinthatóvá válik éneke közben.

Ma este 23.45-kor láthatjuk a filmet a Duna TV-n. Nézzük meg azt is mit ír a Port a filmről:

https://port.hu/adatlap/film/tv/verseny-meghallgatas-konkurs/movie-8525

Ha tehetjük nézzük meg, megéri.

Szólj hozzá!

Címkék: Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr6114018242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása