HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Jó ismerőseim az ATV-ben (2)

2006.04.04. 20:28 Morgó Medve

Hát akkor folytatom. A másik beszélgetőtárs tegnap este az ATV-n Pitti Katalin opreénekesnő volt.

Jó 2 éve is van már, hogy egy eljárástechnikai szakestélyen vettem részt ahol részt vett Pitti Katalin, a világszerte ismert híres operaénekesnő is. Egyik ismerőse révén került oda akitől nyilván hallott ezekről a szakestélyekről itt Miskolcon és a hallgatók nyilván örömmel ttetek eleget a kérésnek, hogy a művésznő is részt vehessen a szakestélyen. Mikor 7 óra felé megérkeztem megilletődve konstatáltam, hogy nem akármilyen híres vendége van a szakestélynek. Nekem feladom is volt: nekem kellett mondanom az un. "vidám poharat" ami egy vidám felszólalást jelent. Azok számára akik nem ismerenék a szakestélyek rendjét írom, hogy létezik "komoly pohár" is.
Szóval nekem valami vidám dologgal kellett szerepelnem csak az volt a kérdés mikor? Ugyanis a szakestély meglehetősen csúszott, normálisan ugy 9 felé kellett volna sorra kerülnöm, de éjfél volt mire az elnök szólított. Vegyes érzésekkel álltam fel.
Az elmult 4-5 órában elfogyasztott jelentős mennnyiségű sör jótékonyan befolyásolta szónoki képességeimet, az elfogyasztott 8-10 zsiroskenyér ecetes hagymával szintén elősegítette jó kedélyállapotomat, szinte dőlt belőlem a "hülyeség" amit az egesz szakestély
sűrű tapssal honorált. Régen volt ilyen sikeres szereplésem. Természetesen én a híres vendégnek játszottam elsősorban őt néztem, hogyan reagál. Az én alias nevem Csocsoszán (a légies termetem után kaptam annakidején) ezért hozzászólásomban az opera műfaj, az éneklés központi szererepet játszott.
Nem tömjénezem tovább magam sikerem volt. A szünetben én is sorbaálltam a hallgatókkal  autogramért. Akkor írta nekem a művésznő ezeket a kedves sorokat. Ez az autogram a legféltettebb kincseim közé tartozik ma is, büszke vagyok rá. Remélem a művésznő megbocsátja, hogy dicsekszem vele. :)
Legközelebb egy Borbála napi ünnepségen találkoztam vele, emlékezett rám hasonló kedvességgel üdvözölt mint ahogy elváltunk legutóbb. Bájos, kedves, aranyos asszony, örülök, hogy megismerhettem. :)

És most már megmondom azt is tegnap miért Szigeti Feivel kezdtem. Mert csak ma tudtam elintézni, hogy a kép felkerülhessen a szerverre. Egyszer majd én is megtanulom, de sajnos most még nincsen időm rá. És akkor az emlitett büszkeségem:

Szólj hozzá!

Címkék: Történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr315181091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása