HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Pezsgős ballagás 1.

2006.04.14. 07:36 Morgó Medve

Na, ma már egy kicsit jobb. :)
Este mikor megjöttem sem enni sem inni nem volt kedvem. Ez kitartott ma reggelig. Ma reggel viszont már visszatértem a régi kerékvágásba és jóízűen elfogyasztottam 4 baromfivirslit, persze kenyér nélkül. Nem kell mindig zabálni, ahogy Virág elvtárs mondta Pelikánnak, én is igy vagyok vele ezért ez reggeli visszafogottság.
Na szóval, tegnap pezsgős ballagás volt.

Azok számára akik nem tudnák mi ez röviden leírom: volt régen az "igazi" pezsgősballagás amikor a félév utolsó tanitási napján a végzősök végigjárták a tanszékeket és megköszönték az ott lévőknek az elmúlt éveket. Ilyenkor az egyetem elég vegyes képet mutatott, kezdetben csak kézben vitték a pezsgősüvegeket, később a szupermarketek előretörésével megjelentek a jól ismert bevásárlókocsik ezeken már kényelmesebb volt szállítani az üvegeket és délutánfelé a kissé becsiccsentett tankörtársnőket akik vidáman integettek a kocsikból, kicsit emlékeztetve Fülig Jymmire aki hasonlóképpen köszöntötte népét amig átmenetileg helyettesítette Palmira uralkodóját. Ennek az áldatlan állapotnak volt köszönhető, hogy úgy 3 éve a végzősök a pezsgős ballagás helyett egy gulyáspartin látják vendégül az oktatóikat. Aztán talán tavaly keveredni kezdtek a dolgok, 
volt gulyás is meg fel is jöttek a taszékekre, igaz, nem minden tanszékre és nem minden tanulókör.
És ez idén is  így volt. De erről majd később.

Visszatérve a tegnapi napra, 11 utánra mondták a fiúk, hogy menjünk a szökőkút mellé, én fél 1-re voltam ott, hát még a gulyás elég kezdetleges állapotban volt, a hagyma éppen dínsztelődött, az évfolyamból is csak szórványosan fordultak elő, volt viszont pezsgő és sör.  Itt tunkoltam egy keveset a hagymás zsírból, úgy 3-4 szeletet, nem is tudtam, hogy ez ilyen finom is tud lenni. Na ja, főleg ha meg van ágyazva jófajta sörrel meg pezsgővel. Ez a nassolás nem múlt el nyomtalanul, világos kabátomon megjelent az első zsircsepp a felsőbb régióban. Később mikor mentegetőztem miatta, hallgatóim megnyugtattak, hogy lentebb is van három. Hát kedves barátaim sajnos nekem már elég régen vannak olyan holt területeim amit csak tükörből látok ezek a cseppek is valahol ott lehettek. Egyébként ezek a szintelen foltok. Ezután visszamentem a helyemre dolgoztam és 4-kor mentem el ujra. Azután fél 5-kor ettem egy rendesebb tányér pörköltet, ezek a piros pöttyök a kabátomon. Ráadásul elég lehetetlen helyen a galléromon. Fel nem  foghatom, hogy sikerült ott leennem. :)
Valahogy úgy nézhettem rá mint mikor ugy negyedév tájékán egyik szobatársam fehér ingjére néztünk egy kissé bohémabbra sikerült szakestély után, akinek a háta közepén volt egy lábnyom, pedig égre-földre esküdözött, hogy le sem vette a zakóját egész este. :)
(Folytatása következik)

Szólj hozzá!

Címkék: Történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr535181101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása