HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Jó hír álláskeresés ügyben

2006.04.19. 22:07 Morgó Medve

Nem könnyű dolog manapság álláskeresőnek lenni. Az egyetemek és főiskolák egyre szaporodnak, a felsőoktatási intézményekbe felvett és  végzett hallgatók száma többszöröse lett az 1990 előttieknek nagyjából ugyanakkora felvevőpiac mellett ami igaz úgy általában de nem igaz a bányászat szempontjából. A mélybányászat majdnem megszűnt, Márkushegyről és Úrkútról szoktunk beszélni ilyenkor, az építőanyag- és kőbányák száma megnőtt ugyan de szerintem senki meg nem mondja több bányamérnökre van-e szükség most mint mondjuk a rendszerváltás előtt. És most csak a saját portám előtt sepregetnék. Mindenesetre gyakran találkozom szakestélyeken korábban végzettekkel és mindig vannak akik  pályakezdőként még nem találtak állást mert hát gyakorlat kell, gyakorlatot meg hogy szerezzen az ember ha fel sem veszik pályakezdőként? Ilyenkor én is kínosan érzem magam meg ők is, mit tehetek, hát vigasztalgatom őket, biztatgatom. De azt is tudom emberileg nagyon nehéz megélni a rendszeres elutasítást amit ezeknek a fiatal embereknek el kell viselniük. Megalázó és elszomorító állapot. És most amiért tollat ragadtam az a következő:

Néhány hete egyik volt hallgatóm írt nekem eléggé elkeseredett hangú levelet, hogy sajnos nem talál állást, jövedelme nincsen, viszont az álláskeresés milyen sokba kerül stb. Igen sajnáltam de csak vigasztalni tudtam. Néhány napja levelet kaptam, sikerült állást találnia. Bár nem beszéltem meg vele idéznék a leveléből. Személytelenné tettem igy talán nem nagy vétek. De szeretném ha az olvasóim együtt örülnének velünk. :)

"...kedvezően alakultak a dolgaim álláskeresés ügyben. És végre elmondhatom:Sikerült!!!!...Nem hittem volna, hogy sikerül olyan állást találnom, amelyik valamelyest még a végzettségemnek is megfelel. De végre összejött! És lehet, hogy ehhez az Ön biztatása is hozzájárult."

Természetesen semmi közöm az álláshoz, kivéve ha van telepátiaszerűség akkor lehet, hogy az én kezem is benne van mert igen drukkoltam neki. :))
Örüljünk vele együtt. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr465181110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása