HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Pezsgős ballagás 2.

2006.04.21. 08:33 Morgó Medve

Hát én jól elmaradtam ezzel a folytatással. Hogy stílszerű legyek ezer bocs meg egy anyamedve! :) Lehet, hogy kezdhetném előlről?

Biztos emlékszik a kedves olvasó aki megtisztel érdeklődésével, hogy már délben sikerült néhány zsírcseppet összeszednem amúgy világos színű kabátomra, egyet az (általam) még látható részre, többet a nekem holt térnek számító hasam alatti területekre. Ilyenkor szoktam mondani, hogy én csak akkor tudom meg, hogy van-e rajtam alsónadrág ha megtapogatom vagy megkérdem a feleségemet. De ne komolytalankodjuk el a kérdést a Pezsgős ballagás egy komoly dolog, na szóval a dél körüli hagymás zsirban való tunkolás után visszamentem a tanszékre kicsit dolgozgatni majd 4 felé ujra tiszteletemet tettem a szökőkútnál ahol már lényegesen nagyobb társaság állta körül a 2 darab kondért békés pezsgőzgetés vagy sörözés közben. A fakanalat egyik volt tanítványom tartotta kézben, névszerint Sz.I. akivel már nekünk közös (gasztronómiai) múltunk is van. Az első egyetemi sportnapon együtt készítettünk egy gulyást (mint kötelező versenyművet) és egy vaddisznópörköltet saját örömünkre. Szerintem nem is véletlen, hogy ebbe ejtettem bele az életem első mobilját egy Nokiát, amit akármilyen gyorsan is kaptam ki még 2 hét mulva is jött ki belőle a jó húzós zaft a szervizben pedig ők voltak már a negyedikek akik próbálták rendbehozni. Most azért ha döcögve is de működik, tartalékként várja sorsát egy fiókban. Visszatérve a szarvaspörköltre a la Nokia kiválóan sikerült, ma is érzem ízét itt a nyelvemen. Egyébként sajnálatos módon a gulyással csak harmadikok lettünk akkor, nekem kicsit lelkiismeretfurdalásom volt miatta, mert összekevertem Mátyás Rudolf Oszkár díjas szakácsot a Vigadó séfjével, hát Istenem szeretek enni de minden főszakácsot mégsem ismerhetek Miskolcon üzembiztosan. :)

Visszatérve a mi mostani gulyásunkra ez is kiválóan sikerült egy rendesebb adagot nyomtam be 3 rendesebb méretű kenyérrel és tényleg csak egy pici része landolt kapátom g a l l é r j á n. Máig sem értem hogy a csudában lehet úgy enni, hogy oda is jusson. :)
Közben söröket szürcsölgettem dobozból és örültem volt hallgatóimnak akiket már egy éve nem tanítok és elég ritkán találkozunk. Itt sok szépet mondtak nekem, közismert szerénységem tiltja, hogy belemenjek a részletekbe, maradjunk annyiban, hogy igen jó volt hallgatni. Bájos, kedves fiatal emberek ők, nem lehet nem szeretni őket. Bocsánat, kissé elérzékenyedtem, ugyhogy ugorjunk, na szóval ahogy manapság mondják jó buli volt. 6 felé értem haza de még este sem volt kedvem enni, vacsora nélkül feküdtem le. Bár kérdés az 5 felé elfogyasztott gulyas nem az volt-e? :) Akkor viszont az ebédem volt szolíd: 3 karéj hagymászsíros kenyér. Hát ez igazán nem sok n a p i  á t l a g b a n. :)

A zsírfoltok egyébként némi folttisztítóval való előkezelés után mosásban kijöttek. :)
Kellemes hétvégét mindenkinek. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr415181114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása