HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Fogyasztói társadalom, videókban mérve 1.

2006.05.12. 19:49 Morgó Medve


Hát elfáradtam. Most kivételesen nem az evésben. :) Nagy túrára szántam el magam délután. Fél 1 felé útrakeltem, a 22-es busszal bementem a városba. Azért érdemel említést a 22-es mert ez kicsit ritkább járat mint a 12-es viszont egy kicsit nyugodtabb, kedélyesebb. Az indulás előtt 10-15 perccel már bent áll, a söfőr eszeget, olvasgat vagy nézegeti a tavaszies öltözetben pompázó ifjú hölgyeket. A magamfajta utazó is komótosan felszáll, ha időben érkezik leül, nagyjából ugyanazt csinálja mint a sofőr az eszegetést kivéve, előbb én is nézelődtem aztán elővettem egy Metróujságot, közben szépen megtelt a busz is. A 12-es ezzel szemben általában beáll, a tömeg megrohanja az ajtókat, némi közelharc is folyik az ülőhelyekért, ebben mi az idősebb korosztály kicsit alul szoktunk maradni. Visszatérve a 22-es békés nyugalmas, gemütlich voltára lassan megtelt a busz és elindultunk. Úgy vagyok vele, hogy ritkán járok a városban, többnyire a lakásom meg az egyetem között közlekedem, igy ha bejutok és netán étkezési idő is van szívesen eszem egy kínai büfében a Szinvaparkban. Kedves kiszolgálás, ízletes ételek, a hitelességet számomra egy vékonyka kínai hölgy képviseli, amíg őt itt látom biztos, hogy nem szekszárdi finomfalatokat eszem lecsósan esetleg mézzel, ami elég nagy marhaságnak hangzik így első blikkre de jobb most sajnos nem jutott eszembe. Na szóval kértem egy szecsuáni marhahúst tojásos zöldséges rizszsel, desszertnek meg  egy kis hagymás krumlit. Ezzel először próbálkoztam életemben, elég jó volt. Nem ettem túl sokat, még bennem élt a  2 nappal ezelőtti féktelen dőzsölésem a  császárhússal, igy beértem egy közepes adaggal. Leültem egy pasi mellé, aki mobilozott éppen de majd abba hagyja gondoltam, hát nagy hiba volt mert végigbeszélgette az egész ebédemet. Nem szeretem a túl hosszú magánbeszélgetéseket mobilon, főleg egy helyjegyes vonaton lehet vele kiüldözni a világból mikor valaki elkezdi mondjuk Emődnél és még Hatvannál is csak mondja, mondja. Ott még átülni sem nagyon lehet sehová.
Ez is idegesített dehát én voltam a figyelmetlen,  szívtam és maradtam.  Ebéd útán újra felkerekedtem és gyalog elindultam a videószervizbe mert erdetileg ez volt a mai kis kirándulásom fő célja... (Folyt köv)

Szólj hozzá!

Címkék: Történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr625181140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása