HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Ujra a fiatal tehetséges kutatóról

2006.05.16. 22:20 Morgó Medve

Sok víz lefolyt a Dunán és mellékfolyóin valamint egyéb folyókon azóta mikor először írtam Szabó Csabáról aki úgy gondolta beadja egyetemi tanári pályázatát a SOTE-ra. Azóta megjárt jónéhány TV-csatornát, felbukkanásának gyakorisága már vetekszik a Norbiéval, gondolom adott jónéhány interjút is, de ugy látom nem adta fel. Vasárnap este láttam talán a Szólás szabadságában, hát a mosolya kissé megfáradt és mintha néhány ősz tincs is megjelent volna hajában. Sajnos nincsenek meg a több héttel ezelőtti felvételek, igy nem tudom megnézni de azt hiszem  akkor még nem voltak ezek az ősz tincsek. Hát nem könnyű dolog ez itt nálunk, látszik a mediában is. A hazai megszólalók kitartanak amellet, hogy Sz.Cs. kiváló tudós ugyan, de 10 év az 10 év, jól mérhető a dolog, az bizony nincsen meg ennek a tehetséges és feltörekvő ifjúnak, a Ph.d. hallgatók oktatása inkább közös kutatási-fejlesztési tevékenység, így szó sem lehet Magyarországon egyetemi tanárságról hiába a nemzetközileg elismert tudósi tevékenység. Ahogy elnézem szerény mosolya egyre fáradtabb, de azt is látom, hogy aki képes volt felküzdeni magát a tudósok között olyan magasra mint ő, a mi büszkeségünkre is tegyük hozzá, úgy látom nem adja fel könnyen a harcot. Mert azért jó dolog, hogy az a győri gimnázium egy ilyen tehetséges fiatalembert nevelt, aztán a méltán híres SOTE tovább képezte ezt a kiváló "nyersanyagot" és gondolom jónéhányszor elhangozhatott azóta a "Nagy pocsolyán" túl, a "Where are you from" kérdésre a szerény válasz, és most már magyarul folytatnám, hogy "Magyarországról, uram", majd a kis kiagazítás, hogy "Majdnem uram, majdnem de nem Bukarest hanem Budapest! Egyébként köszönöm gratulációját. Igazán kitüntet érdeklődésévl". Én meg igazán sajnálom, hogy ennyi jóakaratú ember szeretne helyesen eljárni mégsem születik meg a jó megoldás. Tényleg nagyon sajnálom. :(

Szombaton kicsit kíváncsi lettem erre a Szabó Csabára benéztem a google-val az Internetre mit lehet róla találni. Első amit megtaláltam a Mindentudás Egyeteme honlapja volt. Meg is hallgattam az előadását. Most már értem a kezdetben felhangzó vastapsot. Ők már akkor tudták ki fog következni. Most már én is tudom. Ha valaki szívesen meghallgatná klikkeljen ide, majd ha bejön a lap a jobboldali menűsorra. Ott válassza a "Nézze meg!" menűpontot.  Szépen jön fel a nap velem szemben, bár felhők is vannak jócskán. De azért én bízom a szép tavaszi időben. Kellemes napot mindenkinek. :)

http://www.mindentudas.hu/szabocsaba/index.html

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr315181145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása