HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Ivan Ivanovics meg az ő születésnapja

2006.11.28. 18:57 Morgó Medve

Nemrégiben írtam az alábbiakat. Konkrétan akkor, amikor a Zsarnai piacról írtam és vettem egy pár jó meleg papucsot.

"Nagy élmény volt látni: Jelcin mint ember. Mint közönséges halandó aki panelben lakik és felesége hozza elébe papucsát mielőtt leülne konyhaasztalhoz bevágni egy jó adag káposzatlevest. Na persze előtte szto (száz) gramm vodka"

Már akkor tudtam, hogy vissza fogok térni a témára. Van ugyanis egy nagyon jó vicc ami most ide is passzol. Íme:

Ivan Ivanovics a születésnapját ünnepli. Bevág egy nagy fazék káposztalevest, aztán leküldött szto gramm vodkát is. Kérdi a káposztaleves:

- Hát te ki vagy?

- Én vagyok szto gramm vodka Ivan Ivanovics egészségére - felelte a vodka.

Eltelik kis idő, Ivan Ivanovics megint leküld szto gramm vodkát Ismét kérdi a káposztaleves:

- Hát te ki vagy?

- Én vagyok szto gramm vodka Ivan Ivanovics egészségére - felelte ismét a vodka.

Telt s múlt az idő, Ivan Ivanovics benyomott még egy pohárkával. Kérdezi ujra a káposztaleves:

- Hát te ki vagy?

- Én vagyok szto gramm vodka Ivan Ivanovics egészségére - feleli újfent a vodka.

Megszólal erre a káposzatleves:

- Na kimegyek, megnézem már magamnak ezt az Ivan Ivanovicsot.:)

Ennyi mára.:)

 

 

2 komment

Címkék: Vidámság

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr205181316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kanga · http://kanga.freeblog.hu 2006.11.29. 06:29:38

Jó nálad nosztalgiázni:)

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2006.11.29. 20:21:44

Örülök, hogy Neked is okozhatok kellemes perceket! Isten hozott! :)
süti beállítások módosítása