HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Civilek Napja a falumban

2013.11.17. 19:08 Morgó Medve

Civilek Napjára voltam hivatalos a falumba és a meghívásnak örömmel tettem eleget tegnap késő délután és este. A rendezvény célja volt egyrészt, hogy a civil szervezetek jobban megismerjék egymást, másrészt hogy a lakosság is megismerje a civil szervezeteket. Ehhez kiváló helyszínnek bizonyult a falu Művelődési Háza valamint az ugyanott lévő Könyvtár.

Késő délután érkeztem meg, jó 2 órás autózás után. A Jóga csoport foglalkozását lekéstem amit sajnálok, mert jó lett volna őket világosban is látni. Sötétben ugyanis már összefutottunk, ami nem is igazán volt sötét, mert miközben ők a padlón feküdtek, a teremben gyertyák égtek és egy sejtelmes hang biztatott, hogy menjek nyugodtan tovább, ha már egyszer elindultam a WC-re. Én ugyanis földbegyökerezett lábbal álltam mikor beléptem a félig sötét terembe, miközben mindenütt emberek feküdtek a padlón, mintha gránát csapott volna közéjük. A dolog több mint egy éve történt Bányásznapkor. Most viszont elcsíptem a hastáncosok bemutatóját, irigyelhettem a zumbázók mozgékonyságát és elmerenghettem az én ötven évvel ezelőtti tánciskolai élményeimen, miközben előttem angol keringőt, rumbát és tangót táncoltak a RoseDance Egyesület egyik tagjának koordinálásával.

Ezután a termet átrendezték a vacsorához, de előtte még lehetőséget kaptam arra, hogy egy fél órában beszámoljak arról a hosszú útról amit azóta tettem meg, hogy befejeztem az általános iskolát és elutaztam Esztergom-Kenyérmezőre, ahol a technikum és a hozzátartozó kollégium volt. Mikor itthon átgondoltam a mondanivalómat elégnek tűnt a fél óra, tegnap azonban ez már nem így volt, azonban ennek ellenére úgy gondolom minden lényeges dolgot el tudtam mondani. Ezúton is köszönöm a meghívást és a lehetőséget, mindig is büszke voltam és leszek falumra Rózsaszentmártonra, ahonnan elindultam és amely közösség meghatározó volt az életemben. Ugyanakkor abban is reménykedem, hogy az általam tegnap elmondottak alapján valami hasonló fogalmazódott meg a résztvevőkben is. 

Ezután következett a bőséges vacsora, a finom gulyás valamint különféle sütemények és tortaszeletek. És persze előtte egy korty aperitif. Ajándékot is kaptam, a falu híres pékségének termékét, egy rózsás kenyeret. Első gondolatom az volt, hogy nem fogok tudni ellenállni neki és megeszem még mielőtt kiszáradna, de aztán legyőztem mohóságomat. Azóta már a rózsás kenyér el is foglalta a helyét a szekrénysoron. De előtte még lefényképeztem, íme:

kenyer1.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: Bányász ünnepek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr85639459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása