HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

M3

2013.12.20. 20:49 Morgó Medve

Mától a közszolgálati televízió beindított egy új csatornát, csak én nem találom. Ma 18 órakor indult, a műsorújságban benne van a program is, én viszont nem lelem. 45 csatornám van, igaz, semmi extra nincs benne, de én úgy gondoltam, hogy majd valamit kilöknek ebből a sok gagyi csatornából és beteszik a helyére. Hát egyelőre nem ez történt. Pedig végigpásztáztam a teljes sávot a hangolás funkcióval is. Nem vagyok türelmetlen, bár már vártam az indulást. A műsort átfutva viszont úgy gondolom, hogy sok műsort fogok videókazettára rögzíteni.

Egyébként ha már itt tartunk kissé bajban vagyok ezekkel a kazettákkal. Volt nekem egy listám a tartalmukról amiről nem készítettem másolatot. Néhány napja viszont olvashatatlanná vált a gépem winchestere, így az adott listát sem tudom elérni. Ez azt jelenti, hogy van 60 kazettám amin nem tudom mi van. Egyelőre az van, hogy elkezdtem nézni a tartalmukat, 3 nap telt el most tartok az első kazetta harmadánál. Hát ez egy kicsit el fog húzódni. Végül is ráérnék végignézni, viszont az a baj, hogy ha valami felvenni való van nem tudom megnézni, hogy megvan-e már. Így viszont tele leszek duplikátummal. Azért még nem adtam fel, bízom benne, hogy valahol mégis  találok egy viszonylag friss példányt a listámból.  

 

7 komment

Címkék: TV Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr955702674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A.N.R. 2013.12.22. 08:54:20

Nálunk januártól lesz a csomag része az M3, már írt róla a szolgáltató.

Morgó Medve 2013.12.22. 17:09:10

Akkor lehet, hogy nálunk is. Köszönöm az infót, akkor nem keresgetem tovább.

vajgerpeti 2013.12.26. 11:10:26

Csak azt nem írtátok meg, hogy a 3 kábel tv szolgáltatónál hol kell keresni majd. Én a román tulajdonú kábelesnél már a honlapon láttam, hogy december 20-n indulnak a digitális csatornákon, de azok sem írták meg hogy hol, milyen frekvencián kell keresni, a miskolci csatornakiosztáson pedig nem szerepel.

Morgó Medve 2013.12.26. 19:25:42

Azt hogy hol kell keresni én sem tudom. Bízom benne, hogy egyszerűen kicserélik egy másik csatornával. Nekem UPC-m van egyébként. Ha már itt tartunk nem értem miért nem lehetett indulni akkor mint amikor indult a csatorna? Mi nincs hozzá?

vajgerpeti 2013.12.31. 18:40:24

A nyilvántartásra van egy szuperbiztos megoldás. Egy füzet amibe ceruzával beírom a felvételeket és bármikor módosítható, csak egy radír kell hozzá:=)))
Amikor az űrhajósok utaztak a legnagyobb problémájuk az amerikaiaknak az volt, milyen golyóstollat szerkesszenek amivel függőleges helyzetben is lehet írni. Az oroszok kapásból megoldották: mindenki ceruzával írt:=))))

vajgerpeti 2014.01.01. 10:47:13

Újévi ajándékként megtaláltam az M3 csomagot a Digi TV csatorna kiosztásában: a digi csomagban: C53 DVB-C-nél a 730 MHz frekvencián.

Morgó Medve 2014.01.01. 14:48:06

Ez a ceruza ez tényleg jó. :)
Nekem UPC előfizetésem van, most néztem végig, sajnos nem találtam. Bosszant a dolog és egyre inkább elmegy a kedvem tőle. :(
süti beállítások módosítása