HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Még mindig a duális képzésről

2016.05.13. 20:53 Morgó Medve

Nem akarok én sokat foglalkozni ezzel a duális képzéssel, de pár sort még szentelnék neki. Először is azt hittem nagyobbat szól majd írásom. Úgy gondoltam az emberek megörülnek majd, hogy jaj de jó, végre valaki elmagyarázza mi is az a duális képzés és majd egymásnak adják a Morgómedve elérhetőségét, de a statisztika ezt nem igazolta vissza. Úgy látszik csak én nem tudtam mi ez. :)

Na mindegy, lassan tényleg lépjünk túl ezen a dolgon, már csak annyit jegyeznék meg, hogy a sajtóban kétféle duális képzésről hallhatunk. Hallhatunk arról amiről én legutóbb írtam, meg hallhatunk arról is ami a szakképző iskolákban folyik. De hát ebben semmi új nincsen. Nagyon nem ismerem a mai képzési módszereket, de úgy gondolom ma is úgy képeznek hegesztőket, forgácsolókat és egyéb szakmunkásokat, hogy a hét bizonyos napjain az iskolapadban úgynevezett közismereti tárgyakat valamint a szakmájuk elméleti alapjait tanulják, a többin pedig a tanműhelyben gyakorolják az elméletben tanultakat. Ez így volt akkor is amikor az én általános iskolai osztálytársaim egy része beiratkozott az Ipari Szakmunkásképző Intézetbe Vörösmajorba. Valószínűleg ugyanígy megy ez ma is ugyanott a Lőrinci Március 15. Gimnázium, Szakképző Iskola és Kollégiumban. Kétségtelen duális képzés ez is, de ezt soha nem hívták annak. Mostanában kezdték így nevezni, szerintem helytelenül. Szerintem a duális képzés maradjon az amit mostanában kezdünk annak nevezni és alapjait Kecskeméten rakták le 2012-ben.

Most már tényleg itt a vége, fuss el vége.

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek Ismeretetterjesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr558714992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása