HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Születésnap

2006.06.06. 21:38 Morgó Medve

Ma vagyok 57 éves. A bátyám meg tegnap volt 60 éves. 3 év és 1 nap közöttünk a különbség. Egy telefonnal letudjuk a köszöntést. :)

Ma volt az ötödévesek gulyáspartija is. Hát a fogyókúra megint ugrott. Azért "borzasztó" mennyi kísértésnek van kitéve az ember. Pedig lassan el kéne kezdeni. Talán pénteken. Azért a gulyás finom volt és örülök, hogy ott lehettem. A szakács kipróbált szakember, szintén végzős, mellesleg kari HÖK elnök. Főztünk mi már együtt is néhány éve a Sportnapon. Gulyásfőző verseny volt, sajnos a kötelező versenyfeladattal csak harmadikok lettünk de a saját örömünkre főzött szarvaspörkölt szerintem nagydíjas lehetett volna ha pontozza a zsűri. De a kutya se pontozta, így aztán jól belaktunk mi belőle, meg mindenki aki arra jár mert szakácsunk nemcsak kiváló séf hanem jószivű ember is így szarvast evett boldog boldogtalan amíg tartott. Nyilván feldobta a Nokiám is ami egy óvatlan pillanatban belehuppant az ingzsebemből.

Szóval ma gulyás volt, az idő ha nagyon nem is kényeztetett el bennünket, nem is zavarta meg együttlétünket. Valahogy elkottyantottam, hogy ma van a születsénapom, erre néhányan gratuláltak, mások szintén gratuláltak de jelentőségteljesen bólintottak is hozzá. Jó hangulatban kanalaztam én is a gulyásomat amikor hátam mögött némi matatást éreztem. Hátranéztem és már hozták is néhányan a jelentőségteljesen bólintók közül a tortát olyan nagyra nőtt cső alakú csillagszóróval, ami természetesen szórta a csillagokat és a torta tetején két szám látszott az életkorommal.

Hát mit lehet erre mondani? És közben már énekelték is a szokásos dalocskát amitől tényleg komolyan meghatódtam. Hát ez igen kedves dolog volt tőlük. Kicsit zavarban voltam a megtiszteltetéstől is, meg az örömtől is. Meg attól is, hogy miért kotyogtam? Csak gondot okoztam nekik. Azért mitagadás nagyon jól esett. Nehéz úgy szólni a dologról, hogy ne essek a szerénytelenség bűnébe, ne legyek dagályos és érzelmes, de azért szerényen annyit megjegyeznék, hogy ilyen figyelmességek tudnak az embernek igazi örömet okozni ezen a pályán és örülök, hogy nekem részem lehet benne. Jobban nem is választhattam volna 1973-ban.

Azt csinálhatom amit legjobban szeretek. Mi több kell az embernek? :)

Szólj hozzá!

Címkék: Személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr915181170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása