HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

A teafőzőm öt nap után kiszenvedett :(

2006.11.25. 16:58 Morgó Medve

Hát eddig tartott az új teafőzőm. 6 napig. Éreztem én, hogy nagyon halk, nem sípol eléggé, nem fogom meghallani. Ezért aztán tegnap feltettem a vizet a teához és leültem mellé a konyhában. Mit ád Isten, cseng a telefon, rég nem hallott ismerős van a vonal végén. Külföldön dolgozik, itthon van pár napig, felhívott hát. Nosza hanyatt dobom magam az ágyon, lábam felrakom az egyik székre és elkezdünk kibeszélni mindenkit aki csak a látóterünkbe kerül. Jó ideje beszélgetünk már mikor az orrom kezd valami furcsa szagot érezni. Abban a pillanatban beugrott mi lehet az. Ész nélkül rohantam a konyhába. Hiába. A vasárnap 1300 kemény magyar forintért vett teafőzőmnek annyi.:) 6 nappal a vétel után tegnap pénteken kiszenvedett. Igaz, nem teljesen.

Tudtam, éreztem. Halkan sípolt ez már új korában is. Dehát nem járhatok camping gáztűzhellyel meg egy liter vízzel mégsem teafőzőt venni, hogy kipróbáljam hogy sípol. Döntöttem:a paprikás főtt fejhús után a teafőzőkkel is leszámolok. Elektormos vízforralót veszek. Illetve kérek a rokonságtól, hiszen itt a Karácsony a nyakunkon. Ők is örülnek mert könnyen letudnak. Idáig egy mérleg és egy vízforraló az igényem. Még kitalálok valamit és a szokásos unicumomat megvehetem magamnak a boltban. Idáig ugyanis mindig azt kaptam, néhány üveggel. Ami aztán kitatrtott Tibor napig. Ne kapjon senki naptár után, április 14-én van. :)
Na persze nem azért mondom, hogy a Morgómedve olvasóközönsége összedobjon nekem egy új teafőzőt.:) Vagy néhány üveg unicumot.:) Mint mondtam volt, nem vágyom tobbé rá. Vizforralót akarok, csakis azt és a rokonság remélhetőleg megveszi.

A teafőző egyébként használható. Némi kompromisszummal. A tetején lévő műanyag rész megolvadt így aztán a fedő véglegesen egybeforrt a kannával, így előltöltőssé alakult. Ott lehet beletölteni a vizet meg kiönteni is. Persze sípolásról már szó sincsen.
Esztétikai romlás szinte minimális. Éles szemű feleségem is legalább 1 percig nézegette míg rájött, hogy ez is elégett. Kissé zavartan pislogtam. Ez tényleg csúcs. Ettől azért sokkal tovább szokott tartani.:))

7 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr725181314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigi1976 2006.11.25. 19:40:23

Már a múltkor is csodálkoztam, miért ragaszkodsz a sípolóshoz :-). Arra azért figyelj oda, hogy olyat kérj elektromosból, ami kikapcsol magától, ha felforr a víz. Azzal akkor sincs gond, ha elfelejted, max. kihűl benne a víz.

Andi 2006.11.26. 09:16:21

Szerintem is az elektromos lesz az ami megoldja a problémát. Majd meglátod, hogy boldogabbá tesz mint az unicum. Nem is értem mi abban a jó.

Klarissz · www.klarissz.blogol.hu 2006.11.26. 15:18:31

Én is kedvelem az elektromosvízforralómat. És felettébb praktikus is. Sőt az enyém például nagyon szép is. Éskikapcsol, bizony!

Ismeretlen_39292 2006.11.26. 22:18:33

Én csak egy pohár teát szoktam főzni, ehhez egy csinos kávékiöntőben melegítek vizet, de jó dolog a vízforraló.

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2006.11.27. 05:46:38

Úgy látom nagy itt az egyetértés vízforraló ügyben.:) Természetesen csak olyant veszek meg ami kiakpcsol mert ez sem fog 5 napnál tovább tartani.:) Köszönöm az észrevételeket, kedvesek vagytok.:) Ja az unicum. Hát Andi én speciel szeretem.:) No csak módjával úgy 2 hónap alatt egy fél litert. Mégegyszer köszönöm:)

Klarissz · www.klarissz.blogol.hu 2006.11.27. 17:00:22

Az is lehet, hogy Guiniesse (nem tom,hogy kell írni) rekorder lettél a teaföző kinyiffantás kategóriában. Gratula!

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2006.11.27. 20:21:15

Hát az meglehet.:) 5 nap az azért nem semmi.:) De lesz majd nekem prima vízforralóm.:) Addig meg kihúzom ezzel az előltöltőssel:)
süti beállítások módosítása