HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Szakestélyek vége és miért nem lopnak a görögök?

2006.12.18. 19:11 Morgó Medve

Szombaton este voltam az utolsó szakestélyem. Előtte viszont 10 nap alatt hétszer. Ami azért nagy öröm mert együtt lenni a hallgatókkal mindig öröm, aztán a meghívás is megtiszteltetés de azért kicsit fáradt voltam már.

Majdnem minden este felöltöttem bányász egyenruhámat, felszálltam a 29-es buszra és mentem. Gondolom a buszvezetők is kezdtek megszokni már.:) Hazafelé meg nagyjából ugyanez volt a kép csak kezemben szorongattam egy korsót vagy kupát és kissé feldobottabb voltam az átélt élményektől és sörtől. Ja igen, és nyakkendőimen egy-egy frissebb  pecsét volt. Annyira igy volt, hogy szombatra már nem is maradt zöld nyakkendőm, pedig 3 tiszta nyakkendővel kezdtem ezt a szakestély sorozatot. Hiába, a leeső cseppek sajnálatos módon még mindig a gravitációnak engedelmeskednek nem pedig a hasam vonalát követik. Fél  12 előtt nem nagyon kerültem ágyba. De azért  jó volt,  szivesen vállalkozom máskor is arra, hogy majdnem naponta menjek ha meghívnak. 

Most viszont  még visszatérnék egy görög jelenségre amit ma sem értek. Úgy éreztem Görögországban nincsen bűnözés, legalábbis csirketolvaj szinten nincs.

Elmúlt írásomban említettem, hogy a mellettünk lévő ABC jellegű boltban intéztük bevásárlásainkat. Colát, sört, kenyeret, ilyesmiket vettünk. Ami feltűnt az, hogy a bolt melletti szabad téren volt a raktár ahol százával álltak az üdítők ládákban egy ponyvával letakarva, de úgy hogy a ponyva le sem ért a földig, a föld felett kb. 70 centivel kezdődött. Simán ki tudtam volna húzni néhány láda üdítőt. Gondolom ennek ellenére senki nem húzott ki, különben a boltos nem így tárolta volna.

A másik példa a vasbolt. Mindenféle szegeket, csavarokat egyebeket árultak itt. Elől volt a főbejáratnál egy pult, ott történt a kiszolgálás, de nyitva volt egy hátsó kijárat is. Tárva-nyitva, gondolom a meleg miatt. Hát bizony itt a fél boltot el lehetett volna hordani anélkül, hogy a pultnál észrevették volna. De nem hordta el senki. Na ezen tessenek elgondolkodni! Mi maradt volna nálunk az üdítőkből  meg a zárakból, lakatokból? Belegondolni is rossz.

Hát ez az amit én nem értettem. Hogy lehet, hogy az emberek ilyen erkölcsi szinten állnak, hogy nem lopnak pedig megtehetnék. Kíváncsi lettem volna egyéb kriminalisztikai vonatkozásokra is de ott nem tudtam utánanézni, itthon meg már más volt a fontosabb. De ezt fejtsétek meg! :)

2 komment

Címkék: Szakestélyek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr395181324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klarissz · www.klarissz.blogol.hu 2006.12.20. 22:32:07

Megfejteni nem tudom ezt a talányt, de remélem, hogy magyar honfitársaim nem kelltették rossz hírünket! Én félek tőle, hogy ha elő is fordult lopás, azt magyarok tették...

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2006.12.21. 18:34:42

Hát ha nem is csak magyarok, mondjuk más népek fiai is lehettek.:) De hogy a görögök nem az biztos mert nem így tárolnák akkor.:) Egy időben albánokat gyanúsítottak bűnözéssel Görögországban. Hogy átrándulnak kicsit bűnözni. Az is igaz viszont, hogy jó 20 éve elég rossz hírünk volt a sógoroknál.
süti beállítások módosítása