HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Ne mászkáljunk az erkélyek alatt

2018.10.17. 14:09 Morgó Medve

Egyszer valamikor már írtam hasonló dologról, akkor a meglehetősen súlyos orosz kaviárom esett le az erkélyről. Ha az valakit fejen talált volna, nem biztos, hogy életben marad. Én meg mehettem volna a dutyiba, mert én okoztam a bajt. Onnan jutott ez az eszembe, hogy valamelyik nap láttam a híradóban, hogy egy építkezés állványzatáról leesett egy cső és fejen talált valakit. Az illető életben maradt, de kórházba került. Hát sajnos hasonló eset nálunk is előfordulhatna, csak éppen vascső helyett egy betondarab landolna a nem túl szerencsés polgártársunk fején.

Ugyanis ezeknek a 40-50 éve épült panellakásoknak az erkélyén az erkély oldalfalait tartó vascsövek körül a beton úgy megrepedezett, hogy már sok esetben az is elég egy kisebb darab beton leeséshez ha a lakás gazdája - miközben gyönyörködik a panorámában - kissé megrúgja ezt a megrepedezett részt a vas tartó (vagy cső) körül. Ugyan nézzék már meg a lakástulajdonosok, hogy épek-e ezek a betonozások? Szerintem a nagy többségnél nem, mint ahogy nálam sem. Van ahol már minden repedezett darab leesett, vannak amelyek csak arra várnak, hogy kicsit meglökjük őket a lábunkkal.

Érdemes lenne ezeket újra betonozni, vagy éjszaka amikor már senki nem jár arra óvatosan leszedni. A tartók nem fognak elmozdulni mert elég mélyen be vannak süllyesztve a betonba. Gyanítom nem nagyon fog foglalkozni vele senki, ez esetben viszont úgy gondolom kerüljük el mi az erkélyek alját. Egyébként is sok minden jöhet onnan, a muskátlis ládától kezdve a kézből kiejtett tárgyakig bármi. Én például úgy védekezem ez ellen, hogy az erkély alá oldalról lépek be, annak a valószínűsége, hogy onnan esik le egy ilyen darab sokkal kisebb. Azt mondom legyünk óvatosak, tényleg veszélyes az erkélyek alatt mászkálni ilyen régen épült panel épületek esetében. Meg máshol is, ahol felülről leeshet valami.  

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr5914306865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása